[XP]Trojan defence suite 3.2.0

Pagina: 1
Acties:

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Topicstarter
Heeft iemand (insert subject here) werkend onder XP?
Iedere keer wanneer ik tds3 opstart hangt het onherroepelijk bij het begin van de memoryscan.

Nu weet ik dus niet of het aan mijn (vrij oude, van verschillende betas geupdate)installatie van ligt, of dat het gewoon niet werkt onder XP. Zou ontzettend jammer zijn, want het is een buitengewoon handig proggie.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar mocht het niet meer gaan werken is Tauscan een goed alternatief (te vinden op download.com)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Topicstarter
Dit is meer dan alleen een scanner, je kan hiermee ook makkelijk trojans verwijderen van remote systemen. (familie is nogal makkelijk met openen van mailtjes) scheelt mij een hoop heen weer rijden.

Is moeilijk uit te leggen waarom ik het zo handig vindt, je moet het maar een keertje proberen als je de kans krijgt. Is zeer de moeite waard.

thx enniewee voor het alternatief, ik ga hem iig gebruiken.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Topicstarter
Laat maar, het werkt nu spontaan weer.

vaag hoor.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-06 10:55
Move > SA

DIT IS MIJN WEBSITE