CD-foon gids 1999 converteren naar Access Db?

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21686

Topicstarter
Ik heb even de CD-foon gids 1999 van mijn buurman geleend en wil hem dus graag converteren naar een Access Database of in ieder geval een database die Access kan inlezen. Dit om te oefenen voor school
Ik heb Foonrip geprobeert, maar zo te zien kan die alleen overweg met de foongids 2000/2001.
Foongrep kan wel overweg met de foongids van 1999, maar die kan hem alleen zelf inlezen; hij kan hem niet converteren, zodat ik hem kan inlezen in Access.

Is er een mogelijkheid om deze CD-foongids 1999 toch te converteren naar een database die Access kan inlezen en zo ja, met welk programma kan dat?

Mocht het toch niet kunnen; ik twijfel een beetje of foonrip wel de foongids 2000/2001 kan converteren naar een database die Access kan inlezen of dat hij gewoon dezelfde functie uitvoert als foongrep, uitsluitend inlezen en verder niks?

Als het dus met de foongids 1999 niet kan; deze converteren met een extern programma naar ,een door Access in te lezen, database, is er dan wel een programma die dat kan met de foongids 2001?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26222

met foonrip kan je exporteren naar een comma delimited text file en kan je dus importeren in access, mysql, whatever.

met cdfoongids 2001 werkt het iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 23:04
ik weet niet zeker of dit mag. Zoniet dan haal het maar weg:

http://www.mycgiserver.com/~foonsearch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
OK, het is mij duidelijk dat je de CD-foongids 2000/2001 kunt importeren in Access met behulp van foonRip. Echter, naar mijn weten werkt foonRip dus niet met de CD-foongids 1999. Wie weet of er toch een oplossing is om de CD-foongids te kunnen importeren in Access?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 23 november 2001 17:50 schreef Neobazz het volgende:
OK, het is mij duidelijk dat je de CD-foongids 2000/2001 kunt importeren in Access met behulp van foonRip. Echter, naar mijn weten werkt foonRip dus niet met de CD-foongids 1999. Wie weet of er toch een oplossing is om de CD-foongids te kunnen importeren in Access?

Bij voorbaat dank.
Echt niemand die dit laatste weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

Mischien wel weten maar aangezien dit een crack request is zal er niet gauw een antwoord op komen:)

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12353

foongrep kan misschien die oude versies wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39441

Foongrep werkt prima met de eerste gidsen van 1999. Daarna is het verboden, dus alleen de eerdere '99 gidsen werken (tot April ofzo denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16192

Op zondag 25 november 2001 18:05 schreef dev het volgende:
Foongrep werkt prima met de eerste gidsen van 1999. Daarna is het verboden, dus alleen de eerdere '99 gidsen werken (tot April ofzo denk ik).
foongrep werkt nog steeds perfect hoor, ik heb het met cdfoongids 2001 gedaan en werkt perfecto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40756

Bij mij werkt foongrep met 2001 zeker niet meer, wat heb je gedaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:17
FoonRIP kan iig wel goed met de 2001 versie overweg. Ik ben voor een kennis ermee bezig. Ik heb de gids geript, maar krijg helaas 3 bestanden, te weten plaats, straat en abonnee. Deze zijn door middel van plaats- en straatnummer te koppelen in een query, maar ik krijg het niet voor elkaar de inhoud van die query als een normale file (.dbf/.txt/.xls en nog meer geprobeerd) op te slaan.

Wat ik dus wil is een tabel met de hele gids in Access. Morgen nog maar eens proberen ;)
Pagina: 1