• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Topicstarter
Dag mensen,

Aangezien hier nog geen topic over was...

Lijkt dit wat?

http://www.mypocketviewer-asia.com/

Valt veel voor te downen, sync met Excel en outlook 2000, etc.

Fl 300 piek bij de kijkshop. Begin een beetje zat te worden van mn papieren agenda, kijk er nooit in, en omdat ik outlook gebruik (ook de agenda daarin) lijkt me dit een stuk handiger.

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
mja, je zult er blij mee gaan zijn, maar dan zul je er achter komen dat je eigenlijk beter had door kunnen sparen voor een echte Palm of PocketPC...

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-03 00:13

klaaz

it's me!

Als je snel bent koop je op de HCC een Jornada met 16 mb en kleurenscherm voor ca. 550 Of eentje met 64 nb voor honderd piek meer. Die lui staan in de buurt van de digitala fotografie stands.

Verwijderd

Het is een leuk ding voor dat geld, maar hij is wel erg groot en heeft weinig ram. Voor simpele notities zal hij goed voldoen maar als je er achter komt wat er nog meer kan met zo'n formaat apparaatje zul je snel teleurgesteld zijn. Als ik jou was zou ik even doorsparen en voor een palm of ipaq gaan.

Dat filmpje is wel LOL, die pocket vieuwer is bijna even groot als het hoofd van die jampanner die het promoot.

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Topicstarter
Ok, thx voor de reacties. Ik wil zoŽn ding puur voor agenda en notitie doeleinden. Hoef er geen filmpjes mee te kijken of al dat soort ongein. Denk dat ik Žm maar koop, Vind het een beetje zonde om geld uit te geven voor functies die ik toch niet ga gebruiken.

Wat grootte betreft: hij is evengroot als een palm M100 en 2 x zo dun, dus dat valt wel mee :)

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 23:29 schreef tvdleur het volgende:
Ok, thx voor de reacties. Ik wil zoŽn ding puur voor agenda en notitie doeleinden. Hoef er geen filmpjes mee te kijken of al dat soort ongein. Denk dat ik Žm maar koop, Vind het een beetje zonde om geld uit te geven voor functies die ik toch niet ga gebruiken.

Wat grootte betreft: hij is evengroot als een palm M100 en 2 x zo dun, dus dat valt wel mee :)
Dan is die jampanner/chineez KLEIN >:)

Hello iek ben cheng de chinees en mijn hoofd is lekkel net zo klein als een palm.

LOL >:)
Pagina: 1