de betaler vervuilt
Render deze plattegrond eens dan:

PS In het kader van 'de layout was tochal verneukt' een iets te groot plaatje
/me flame as in this thread intended

PS In het kader van 'de layout was tochal verneukt' een iets te groot plaatje
/me flame as in this thread intended
* drm [/flauw]
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
En het er nog gelikter uitziet ookOp vrijdag 23 november 2001 13:18 schreef GA!S het volgende:
Als je ze ook kan renderen.
[afbeelding]
Laatste opdracht, zit nu in de test-render fase. Model "from scratch" opgezet in 3d MAX in een halve week.
Voor presentatie-doeleinden is dit natuurlijk oneindig veel kewler, maar voor het technische werk...tja
More more more ...
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
En dagge bedankt zèt da witte.
Just MAX?
Just MAX?
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
huh?Op vrijdag 23 november 2001 14:40 schreef Dexter het volgende:
En dagge bedankt zèt da witte.
GA!S ziet er goed uit. Wat was je opdracht?
Waarom plattegronden tekenen als je ze ook kan renderen? Mischien omdat renderen ongeveer 100x zo lang duurt omdat je alles eerst moet modellen? Of misschien omdat een gemiddelde plattegrond veel overzichtelijker en duidelijker is dan jouw render? Het kost me hier nog best wat tijd om uit te zoeken hoe de kamers en deuren nou eigenlijk staan.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Pff, 2d tekenen is voor mietjesOp vrijdag 23 november 2001 16:45 schreef Oogst het volgende:
Waarom plattegronden tekenen als je ze ook kan renderen? Mischien omdat renderen ongeveer 100x zo lang duurt omdat je alles eerst moet modellen? Of misschien omdat een gemiddelde plattegrond veel overzichtelijker en duidelijker is dan jouw render? Het kost me hier nog best wat tijd om uit te zoeken hoe de kamers en deuren nou eigenlijk staan.
de betaler vervuilt
Oh niet is van een opleiding oid?
Verwijderd
[off-t]
ah! Tim , ik zie dat je een nieuwe icon hebt? [/off-t]
ziet er wel leuk uit trouwens, maar wat oogst al zei : je moet wel effe goed kijken voordat je weet wat nou precies wat is
ziet er wel leuk uit trouwens, maar wat oogst al zei : je moet wel effe goed kijken voordat je weet wat nou precies wat is
Dan ook een off topic antwoord:Op vrijdag 23 november 2001 22:18 schreef JayAnzee het volgende:
[off-t]
Yeah 3 nu al:

Nope, commercieel...Op vrijdag 23 november 2001 19:11 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
Oh niet is van een opleiding oid?
de betaler vervuilt
Verwijderd
whaa.dope man, zelf gemaakt met een paar divX'jes?Op vrijdag 23 november 2001 22:55 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
[..]
Dan ook een off topic antwoord:
Yeah 3 nu al:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hij verandert ook om de zoveel tijd zie ik.
netjes
Pagina: 1