Toon posts:

Partities

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb nu een 12,5 gb 5400rpm HD en ga een 60 GB 7200rpm HD kopen. Nu is het dus verstandig om windows,games,appz op de 7200rpm te zetten en de rest (dump en FTP) op de rest nou vraag ik me af of ik bijvoorbeeld een partitie F kan maken die verspreid is over de 2 verschillende HD's!??

dus C: (windows (Nieuwe HD)) D: (progjes (Nieuwe HD)) E: (games (Nieuwe HD)) F: (dump en FTP(Nieuwe HD en Oude HD)

is dit mogelijk en verstandig..op en aanmerkingen graag?

• Janao
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-04 21:49

Janao

Dog Clubbing Cat

ja dat kan wel voorwaarde is wel dat je win 2k gebruikt met een softwarematige raid config :z

maar is het echt nuttig dan want ik ben er al achter gekomen dat je spelletjes schijf niet groot genoeg kan zijn :P

I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 november 2001 13:29 schreef Janao het volgende:
ja dat kan wel voorwaarde is wel dat je win 2k gebruikt met een softwarematige raid config :z

maar is het echt nuttig dan want ik ben er al achter gekomen dat je spelletjes schijf niet groot genoeg kan zijn :P
het kan dus niet gewoon in fdisk!? :(
naja dan heb ik maar 2 partities met dump/FTP...jammerz had er liever 1 van gemaakt...het kan dus echt niet?

• Janao
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-04 21:49

Janao

Dog Clubbing Cat

het kan wel maar niet met fdisk, dat is een progje dat ik zowiezo al in geen 4 jaar meer aangeraakt heb :P

I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message