Toon posts:

Verschil BURN-Proof en SMART-Burn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb laatst een Lite-on 16102B brander gekocht.

Nu zag ik net op de vernieuwde site van Lite-on (eindelijk) het verschil tussen de 16101B en de 16102B staan.

De 16101B heeft BURN-Proof® en
de 16102B heedt SMART-BURN®

Kan iemand me nu het verschil tussen die 2 duidelijker maken? Volgens mij hebbben ze dus allebij iets van een buffer under run protection, maar verder? :?

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-04 20:47

bloasfist

Slot-A Crew

Op vrijdag 23 november 2001 13:00 schreef ScarFace_2000 het volgende:
Hey, ik heb laatst een Lite-on 16102B brander gekocht.

Nu zag ik net op de vernieuwde site van Lite-on (eindelijk) het verschil tussen de 16101B en de 16102B staan.

De 16101B heeft BURN-Proof® en
de 16102B heedt SMART-BURN®

Kan iemand me nu het verschil tussen die 2 duidelijker maken? Volgens mij hebbben ze dus allebij iets van een buffer under run protection, maar verder? :?
Het doet hetzelfde, maar is een andere methode. Burnproof is wat de plex ook gebruikt. En smart burn... ehm.. das net ff wat anders :?
Maar het maakt niets uit volgens mij. Het zorgt er gewoon voor dat je geen bufferunderruns meer krijgt. (net als justlink trouwens).
[edit]
misschien dat smartburn (das een nieuwere methode) minder ruimte kost? (als burnproof gebruikt wordt, ontstaat er namelijk een lege ruimte op de cd...)

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
burnproof is van?
smartburn is van liteon zelf.
ik heb een 8x4x32 van liteon, die heeft burnproof, maar toen ik nero 5.5.5.6 installeerde stond er smartburn. ik denk dat er eigenlijk geen verschil is.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 november 2001 13:03 schreef SH007 het volgende:
burnproof is van?
van SANYO zie: http://www.burn-proof.com :)

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Die plaatjes zijn ook zo leuk :P

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:20

IvoB

Prutst er rustig op los

ik heb de lite-on 12101B, was eerst Burn-Proof, nu geeft Nero Smart Burn aan. Ik heb de nieuwste Firmware geladen daar zal het wel aan liggen. Onderzetters heb ik nog niet geproduceerd.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar wat NERO zegt is ook niet alles... Dit soort programma's heeft een eigen db met gegevens over veschillende types branders. Het ne programma geeft burn-proof aan en een ander geeft misschien smart-burn aan. Het zijn beide manieren om buffer underruns tegen te gaan, maar wat nou het echte verschil is ? Ik heb geen idee.. :?
Pagina: 1