Het vreemdste hw prob ooit!

Pagina: 1
Acties:

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
Mede tweakers,

Wie weet een andwoord?

Ik heb een systeem met een gigabyte ga-7ixe Mainboard en een AGP vid kaart erin. Ik probeer het systeem werkende te krijgen na het inslaan van een virus.

De eerste keer dat ik hem aan zetten geen problemen en hij huppelde vrolijk door naar windows. Na de reboot knalde het scherm eruit en kreeg ik geen beeld maar een monitor stand bij geval.

Monitor vervangen, AGP vervangen en opnieuw opgestart nog geen beeld. De pc in de orginele config terug gezet (monitor en AGP kaart) Doet ie het weer. Wederom een reboot scherm weer weg. En zo gaat het maar door. AGP eruit en erin helpt niets...idem voor de cpu.

Ikke niet weten! Suggesties ;-) Bedankt

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 23:05

@r!k

It is I, Leclerq

ergens kortsluiting denk ik.

Goed zoeken

Een hele rij microsoft certificeringen.

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 10:54
Ja..

gummetje pakken en alle potlood lijntje uitgummen :+

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Dit is naar alle waarschijnlijk heid een voedings probleem, (Vooral om dat na reboot het systeem niet meer opstart en bij schone start na een tijdje wachten wel). is de boel wel goed geaard, voor alle monitoren hebben er last van als computer, en monitor niet goed zijn geaard.
Ik zou zelf even ander voeding proberen. 8-)

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:07

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Gaat de computer wel aan? Hoe ver komt hij met opstarten?
INFO?

specs

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
En de prijs voor de doorslag gevende tip gaat naar djexplo voor zijn voeding idee.

En de prijs is bestaat uit 5 dozen, mits er voor djexplo te voorzien is in de dagelijkse behoefden van de doozen. :-)

Bedankt voor de snelle reactie.

Four

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
Of nee, toch niet...ging 20x goed... toen niet meer... Probleem ligt bij Mainboard of procces. Al de andere ond zijn al eens vervangen.

O well. Officiele repair service dan maar ;(

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 16:02
Of er zit een kontaktje los in je monitor...
Ik had precies hetzelfde, ook geen beeld, en toen ik de stekker van m'n monitor liet vallen opeens weer wel.

Raadselachtig...
Pagina: 1