Verwijderd
heel verhaal.....
wat je beter kunt doen is een geanimeerde gif inlezen en kijken hoe instellingen staan. (worked 4 me)
suc6
wat je beter kunt doen is een geanimeerde gif inlezen en kijken hoe instellingen staan. (worked 4 me)
suc6
Verwijderd
Dat soort dingen staat best wel mooi omschreven in de help & handleiding. Dat je die laatste misschien bent 'kwijtgeraakt' o.k., maar de help werkt vast wel. En dit is niet om lullig te doen, maar er is nu eenmaal geen standaard manier om een animatie te maken.
Imageready is van de door jou genoemde programma's de meest geschikte. Hoewel er veel betere in omloop zijn.
Imageready is van de door jou genoemde programma's de meest geschikte. Hoewel er veel betere in omloop zijn.
Ik gebruik sinds een paar dagen een heel handig tooltje om animated gifs te maken.... Gif Movie Gear... kan je vast wel ergens een shareware versie toveren;)
Kunt u mijn Domeinnaam renamen??
Verwijderd
met photoshop kan je geen animated gifs maken. Imageready is daar weer perfect voor... gewoon even uit proberen. open eens 2 plaatjes in image ready. copy frame van de een en plak it in de ander en dan allemaal dingen gewoon zoals ik al zei
uitproberen
Ik zou idd eens met Adobe mageready kijken 
Om te zien hoe dat moet, in Imageready --> Help - Help topics - index
Om te zien hoe dat moet, in Imageready --> Help - Help topics - index
Om iets wat hij in TFM kan lezen? Of door op F1 te drukken? Of door met Google naar een tutorial te zoeken?Op zaterdag 24 november 2001 14:53 schreef Floris Diemel het volgende:
Een beetje een n00b-vraag, maar doe wel aardig ok mensen?
Maar okee, 't is weekend:
Window | Show animation
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()