Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Redelijk veel 
Maareuh, pak wel deftige silver. Sommige silverlookalikes geleiden minder goed dan gewone zinkoxide (het witte spul dus
)
Maareuh, pak wel deftige silver. Sommige silverlookalikes geleiden minder goed dan gewone zinkoxide (het witte spul dus
Mjah, ik ga er enigszins vanuit dat het spul dat Spire bij z'n koelers stopt wel deugt. Ook daarvan heb ik echter geen testbevestiging kunnen vinden.
Tja, als je niet echt extreem wilt overclocken is het niet zo'n probleem.. (maar koelpasta is inderdaad wel beter dan zo'n kaugom-achtige rommel!)Op vrijdag 23 november 2001 12:23 schreef Fused het volgende:
Mjah, ik ga er enigszins vanuit dat het spul dat Spire bij z'n koelers stopt wel deugt. Ook daarvan heb ik echter geen testbevestiging kunnen vinden.
Ik wil in eerste instantie helemaal niet overklokken (ohjee, wat doe ik hier dan?Twynn schreef:
Tja, als je niet echt extreem wilt overclocken is het niet zo'n probleem.. (maar koelpasta is inderdaad wel beter dan zo'n kaugom-achtige rommel!)
ik heb net een nieuwe spire gekocht en volgens mij (ik weet het niet zeker)
staat er in de beschrijving daarvan dat je die 'kauwgom' gewoon kan gebruiken tot ongeveer 700 Mhz. Ga je hoger dan raden ze aan het bijgevoegde spullie te gebruiken
helaas heb jij dat niet.
Maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen, waarom ga je dan niet gewoon van dat silver grease halen bij je locale comp boer.
Dat zal volgens mij altijd goedkoper zijn als dat je een nieuwe proc moet kopen :-)
staat er in de beschrijving daarvan dat je die 'kauwgom' gewoon kan gebruiken tot ongeveer 700 Mhz. Ga je hoger dan raden ze aan het bijgevoegde spullie te gebruiken
helaas heb jij dat niet.
Maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen, waarom ga je dan niet gewoon van dat silver grease halen bij je locale comp boer.
Dat zal volgens mij altijd goedkoper zijn als dat je een nieuwe proc moet kopen :-)
Tot 700 mhz maar? Hmmm... dan moet ik toch echt aan wat goede Silver grease zien te komen; ik heb in ieder geval Spire zelf en de leverancier van de koeler gemaild met de vraag of ze me zo'n tube na konden sturen; met een beetje geluk krijg ik 1 van de twee en anders moet ik maar ergens Arctic Silver kopen. Is inderdaad goedkoper dan een nieuwe proc
Stiereschijt. Op m'n copper orb zat ook van dat gele spul en dat werkte goed met m'n athlon 900@1050Op vrijdag 23 november 2001 12:36 schreef xillius het volgende:
...dat je die 'kauwgom' gewoon kan gebruiken tot ongeveer 700 Mhz. Ga je hoger dan raden ze aan het bijgevoegde spullie te gebruiken...
Kwam zelfs niet boven de 45 graden...
Best, maar ik moet er een Athlon 1200 mee gaan koelen... denk je dat dat ook lukt (god mag weten hoe lang het duurt voordat Spire of Queenssystems me de tube nastuurt (ik ben wel altijd vasthoudend in dat soort dingen
))?
Mochten beiden niet reageren voor mijn processor binnen is: denken jullie dat de cooler (AMD recommended t/m AthlonXP 1800+) met de gewone thermal interface (roze kauwgom siliconen lap) een Thunderbird 1333 kan koelen?
Ik kan nergens in de buurt (Delft) een winkel vinden waar ze thermal paste verkopen...
Ik kan nergens in de buurt (Delft) een winkel vinden waar ze thermal paste verkopen...
Pagina: 1