Ik heb precies hetzelfde, nieuwe X-Fire drivers voor XP enzo geinstalleerd, helpt niets, ook krijg ik maar geluid over 2 speakers met mijn FPS set.....
Vertellen jullie allebei eens wat meer over de rest van je systeem. Het zal iets te maken hebben met de chipset van je mainboard denk ik, of andere devices in het systeem.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
In iedergeval geen windows mediaplayer gebruiken aangezien die in xp totaal niet goed omgaat met geluid, ik heb zelf in wmp problemen dat het geluid soms te langzaam en soms te snel wordt afgespeeld.
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
djexplo, als ik reboot gaat het wel goed, dus is geen probleem van wmp.
Specs pc, zie sig...
Win XP PRO Eng
256mb ddr
Epox 8k7a+ amd760 chipset
TB1400@1485 (11x135)
PCI-kaarten: noname isdn, miro dc10 (werkt niet, nog geen drivers
), ibm nic. Dat was het wel geloof ik.
Geen meldingen over gesharede irq's of iets in die trand...
Specs pc, zie sig...
Win XP PRO Eng
256mb ddr
Epox 8k7a+ amd760 chipset
TB1400@1485 (11x135)
PCI-kaarten: noname isdn, miro dc10 (werkt niet, nog geen drivers
Geen meldingen over gesharede irq's of iets in die trand...
Win XP Pro
athlon 900, 512 mb sdr, asus a7pro mainbord, asus geforce 2 gts, en het komt bij mij alleen in spellen voor, bijvoorbeeld max payne en enkele andere game zijn onspeelbaar (altijd na paar minuten versneld sound) maar winamp en quake 3 hebben totaal nergens last van
athlon 900, 512 mb sdr, asus a7pro mainbord, asus geforce 2 gts, en het komt bij mij alleen in spellen voor, bijvoorbeeld max payne en enkele andere game zijn onspeelbaar (altijd na paar minuten versneld sound) maar winamp en quake 3 hebben totaal nergens last van
hmmmm en hebben veel mensen dit probleem??? ik was namelijk van plan mijn SBLive te ruilen voor een DMXfire maar in zulke problemen heb ik niet veel zin
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
ik heb hier nu ook last van, de eerste twee weken met xp geen last, maar nu sinds twee dagen wel 
Heb niets aan mijn hardware verandert, wel wat andere progjes geinstald, maar dat moet toch niet uitmaken?
Zouden de drivers van hercules (fortissimo II) dit verhelpen??
Heb niets aan mijn hardware verandert, wel wat andere progjes geinstald, maar dat moet toch niet uitmaken?
Die werken als een treinOp maandag 10 december 2001 22:29 schreef __Ted__ het volgende:
Verwijderd
Ok, deze drivers wil ik gaan installeren, maar hoe doe ik dat? Ik wil echt alles van terratec eraf hebben, zodat win xp aangeeft dat hij een multimedia apparaat heeft gevonden en geen terratec dmx Xfire 1024 (dat doet hij nu dus welOp maandag 10 december 2001 22:32 schreef warp het volgende:
[..]
Die werken als een trein
Hoe moet ik te werk gaan?
edit:
Heb het al voor elkaar, was een beetje te vroeg met zeuren, neem me niet kwalijk, ik heb ze nu ook draaien, werken perfect
Heb het al voor elkaar, was een beetje te vroeg met zeuren, neem me niet kwalijk, ik heb ze nu ook draaien, werken perfect
Pagina: 1