Toon posts:

CS Clanmembers gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een tijdje met een paar vrienden een counterstrike clan; DFM oftewl Dutch Frag Members. Onze leden (het zijn er 7) hebben allemaal 56k op mij na (isdn). Dus we doen nog geen wars, maar vooral lan partys (met onze members alleen)...

Nu zoek ik nog een paar members (het liefst breedband internet bezitters) Je hoeft natuurlijk niet super goed te zijn maar een beetje ervaring in cstrike is wel aan te bevelen...

Ik ben zelf clanleader en webmaster, ik zoek nog iemand met een beetje ervaring met websites of ervaring met clanbase (war arranger)

Dus we zoeken nog members tussen de 14 en de 20 jaar..
1 war arranger
1 web master
1 mede clanleader
en nog een paar members zonder extra functie...

interesse? mail ff naar clan_dfm@hotmail.com
onze website is http:\\dfm.freeservers.com

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Niet echt de goeie plek om te zoeken. Zoek gewoon tijdens het CSen...

Verwijderd

En als je alleen lan's speeld, zou je eigenlijk met mensen uit je omgeving een clan moeten hebben

Want als er iemand uit Zeeland, Drenthe en weet ik ut naar de andere kant van Nederland moet, dat word op den duur best wel kut :)

Verwijderd

Topicstarter
Het boeit me niet echt als er friezen bij mij in de garage komen, maar ik vind het geen probleem om online te doen maar sommige van onze 56k members wel |:(

We wonen allemaal in noordlimburg

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Zoek op een server. Vind ge vast wel wat geintresseerden.

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik woon ook in noord-limburg maar heb verder geen interresse in cs clan... soz :(
Naar welke lan's gaan jullie dan met de clan?
er komt mischien een lanparty van mij en een paar vrienden op 21/22/23 december met een 10/100 geswitched netwerk en een 200 gig ftp server :9~ voor meer informatie surf naar:
http://lanbase.cjb.net we zitten alleen de stroom nog te regelen en zijn bezig met de website,
vanavond hoor ik of het echt doorgaat B-)
Je kunt je dan ook aanmelden op de site, er is een routebeschrijving (zodra de site af is) en het zal 25,- piek p.p. gaan kosten...

• ocke
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09-2024
dubbel post :(

• ocke
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09-2024
Euh.. beforce 256

Lan internet in kronenberg... Dat kleine plaatsje :?

Ik ben btw ook organisator van LanBase (lan waar marshallq het over had).

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ow nog wat info:
ftp server is een 1 gig amd met linux slackware en er zitten 2 netwerkkaarten 10/100 mbit wat dus lekker snel is :) we hebben 2 p2 350's (256 mb intern etc) als cs servers, ikzelf richt indien er mensen rtcw willen spelen ook een rtcw server op :P en andere spellen komen we ook wel uit. (strategy etc)

Verder kun je er drinken,broodjes frikandel en hamburger krijgen :)
en kunnen we dingen bestellen (of halen) van frietkramen en shoarmaboeren in de buurt...

ps. lanparty is in helden (noord-limburg)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:42
Recruten is helaas niet toegestaan op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.