Rally Championship 2002

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:42
Ik dacht dat Rally Championship Extreme de opvolger van RC2000 zou zijn. Maar nu was ik vandaag bij de dynabyte, en daar zag ik RC2002 liggen, en die is ook van de zelfde makers als RC2000 en RCextreme.

De demo van RCextreme vond ik erg tegenvallen in vergelijking met RC2000, maar nu lijkt het er dus op dat er nog een rallygame van actualize is, namelijk RC2002.

Ik vind dat eigenlijk wel erg vaag, dus heeft iemand mischien wat meer info over RC2002? Want daarvan heb ik nog helemaal geen previews gezien. Het kan natuurlijk ook gewoon hetzelfde spel in een andere doos zijn, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
het is gemaakt door Warthog. Uitgevoerd door Actualize (van RC2000, geen physics dat spel) en uitgegeven door Ubisoft (van slechte Prorally 2001).

Ik vond de demo ook drie keer niets. Maar ja wie ben ik. Voor meer meningen: de forums van www.simracingnews.com

BTW: ik blijf bij Cmr2 en het fantastisch nieuwe Rally trophy!
marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 15:15

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Het lijkt mij wel een vet cool spel (RC2002)
Ik heb ook al vraag naar een kopie van het spel...

edit:
Maar ja dat is vragen naar warez en dat moet maar niet

hehe oops.. verkeerde forum :P

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:43
Op dinsdag 11 december 2001 13:45 schreef AngelDust het volgende:
Het lijkt mij wel een vet cool spel (RC2002)
Ik heb ook al vraag naar een kopie van het spel...

iemand van jullie toevallig een adresje waar ik hem kan plukken??

BVD
Erik
dit is vragen naar Warez en ik denk dat dit niet geaccepteerd word (lees: weet het zeker :) )
maja zijn genoeg file-sharing proggie

kijk eens verder....

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komaki
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

Op vrijdag 23 november 2001 12:01 schreef MarcoM het volgende:
het is gemaakt door Warthog. Uitgevoerd door Actualize (van RC2000, geen physics dat spel) en uitgegeven door Ubisoft (van slechte Prorally 2001).

Ik vond de demo ook drie keer niets. Maar ja wie ben ik. Voor meer meningen: de forums van www.simracingnews.com

BTW: ik blijf bij Cmr2 en het fantastisch nieuwe Rally trophy!
marco
nee CMR2 iz lekker
daar glij je aan alle kanten de baan over
das ook niet echt realistisch
en Rally Trophy is niet echt nieuw meer hoor

zal verder niet flamen

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:07
Wat is er met de developer van het nog altijd superieure RC2000 gebeurd? Magnetic Fields heetten ze geloof ik, site is DEAD.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ehm is Rally Championship Extreme niet Rally Championship 2002? Want je hebt soms verschillende namen voor een game hier en in de states. Was ook zo met Rally Championship 2000, die ken ik namelijk ook onder de naam Mobil Racing Championship... Ik kan het mis hebben maar volgens mij waren die screenies precies het zelfde... (die ik gezien heb)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Op dinsdag 11 december 2001 20:33 schreef komaki het volgende:
nee CMR2 iz lekker

zal verder niet flamen
Rally Trophy is anders wel de meest recent rallygame. Ik heb hem sinds 9 nov. Daarna is geen enkele rallygame meer uitgekomen. Hoeft ook niet want met Rally Trophy zul je je niet snel vervelen (hoewel meer circuits welkom zijn).

Komaki, wat bedoel je dust dat RT niet echt nieuw meer is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Op woensdag 12 december 2001 08:48 schreef aXe het volgende:
Ehm is Rally Championship Extreme niet Rally Championship 2002? Want je hebt soms verschillende namen voor een game hier en in de states. Was ook zo met Rally Championship 2000, die ken ik namelijk ook onder de naam Mobil Racing Championship... Ik kan het mis hebben maar volgens mij waren die screenies precies het zelfde... (die ik gezien heb)
Je hebt glijk.. ik heb een game-review gelezen in de Sp!ts en daar staat idd in dat RC2002 en RC Extreme HETZELFDE SPEL zijn

:) :)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Op dinsdag 11 december 2001 20:33 schreef komaki het volgende:

[..]

nee CMR2 iz lekker

zal verder niet flamen
Hmmm, jij hebt zeker je autorijbewijs niet :)

En als je die wel hebt, scheur eens wat meer, dan begrijp je misschien dat het toch wel realistisch is, dat geglij.
Kan ook zijn dat je het gewoon niet kan, en het dan maar afkraakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:01
Op woensdag 12 december 2001 20:22 schreef Goingin het volgende:

[..]

Hmmm, jij hebt zeker je autorijbewijs niet :)

En als je die wel hebt, scheur eens wat meer, dan begrijp je misschien dat het toch wel realistisch is, dat geglij.
Kan ook zijn dat je het gewoon niet kan, en het dan maar afkraakt :D
Ben het niet mer je eens want ik heb de 2 spellen in bezit en ook uit gespeeld .

Ik moet zeggen dat CM2 teveel op het glijden is gedaan want ik heb geen stukje weg kunnen vinden waar ik echt goede grip had.

Bij RT was dat wel zo ook niet echt supper maar ja .

Maar ik moet zeggen dat ik het echte rally gevoel pas krijg bij RC 2000.
daar is het dus gewoon goed uit gelijnd waar je geen grip heb en waar wel ....

Ok de racen is veel langer dan 5 min want dat vind ik wel heel kort voor een race ... geef mij maar meer wegen en langer .. dan moet je de race echt uit zetten en kan je in het begin geen fouten maken omdat je niet echt weet wat er komen gaat .......

dus moet je eerst rustig blijven rijden ....en pas op het laatst wat meer wagen ..

Daar om ga ik voor RC2000

maar RT heeft zeker ook wat al is die wel wat moeilijker ...

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• AngelDust

AngelDust

Op vrijdag 23 november 2001 11:38 schreef -=Indigo=- het volgende:
Ik dacht dat Rally Championship Extreme de opvolger van RC2000 zou zijn. Maar nu was ik vandaag bij de dynabyte, en daar zag ik RC2002 liggen, en die is ook van de zelfde makers als RC2000 en RCextreme.

De demo van RCextreme vond ik erg tegenvallen in vergelijking met RC2000, maar nu lijkt het er dus op dat er nog een rallygame van actualize is, namelijk RC2002.

Ik vind dat eigenlijk wel erg vaag, dus heeft iemand mischien wat meer info over RC2002? Want daarvan heb ik nog helemaal geen previews gezien. Het kan natuurlijk ook gewoon hetzelfde spel in een andere doos zijn, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Om dus nog even op de eerste post terug te komen.. het is dus wel hetzelfde spel maar WEL in een ANDERE doos... dit heb ik gelezen in een game-review in Game Quest en in de Sp!ts :)

Bier fan Fryske grûn!

• komaki
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

Op woensdag 12 december 2001 09:15 schreef MarcoM het volgende:

[..]

Rally Trophy is anders wel de meest recent rallygame. Ik heb hem sinds 9 nov. Daarna is geen enkele rallygame meer uitgekomen. Hoeft ook niet want met Rally Trophy zul je je niet snel vervelen (hoewel meer circuits welkom zijn).

Komaki, wat bedoel je dust dat RT niet echt nieuw meer is :?
je hebt gelijk sorry
ik was in de war met Rally Masters
dat is alweer een wat ouder spel.

btw Goingin heb je in RC2000 wel eens met de A8 auto's gespeeld? die glijden gewoon zoals het hoort en net iets minder dan in CMR2
die kleinere auto's (A7 A6 en A5) glijden wat minder omdat het 2 wiel aangedreven auto's zijn.
en dan maar gaan zeuren dat ik me rijbewijs niet heb. (heb ik overgens wel)
het verschil in het glijden van auto's zit dus gewoon in de aandrijving (voornamelijk). Dus als ik met mijn 306 (2 wielaadrijvng) ff lekker ga scheuren ga ik ook niet zomaar ff lekker glijden hoor. :P

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm...sinds ik mijn rijbewijs heb vind ik bijna geeneen racespel meer realistisch ;)

Met de stuurtjes die je nu hebt zou het meest realisctische wat je kunt doen een goede kart-simulatie zijn, denk ik.

*samor wil trouwens ook wel weten wat er met magnetic fields gebeurd is (of is actualize=magnetic fields?)*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 07:29
Ik speel dat spel al een hele tijd. Realisme is best okee en je kan verschrikkelijk hard. Echter, de meeste auto's zijn nog niet beschikbaar, die moet je verdienen. En daar wordt echt heel chagerijnig van!!!!! Ik kom niet verder dan de rally van schotland. De eisen om verder te mogen zijn gewoon te hoog.

Heeft iemand een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=389985]

Hehe, je bent niet de enige die zwaar teleurgesteld is in de opvolger van RC2000.
Pagina: 1