Toon posts:

Billon ISDN TA 128 op 1 lijn uitbellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Misschien dat ik in het verkeerde forum zit... maar ik heb een Billon ISDN TA 128 (extern) onder Windows 2000 Professional. Ik krijg alleen met geen mogelijkheid hem op 1 lijn. hij beld nu telkens met 2 lijnen uit. Heb alles doorzocht aan instellingen maar ik krijg hem niet op 1 lijn. Kan iemand me hiermee helpen?

Groeten,

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 12:45
je provider moet het wel ondersteunen!

30x sf175s + gw5000-dt op oost

Verwijderd

Topicstarter
??? ISP moet het ondersteunen? Zit bij Planet Internet...

Maar is toch een instellingen waar ik kan kiezen als ik met 1 ISDN lijn wil uitbellen of 2 ISDN lijnen...

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Onder Win2K kan ik het me niet meer precies herinneren maar bij de eigenschappen van de inbelverbinding kun je meedere apparaten opgeven om in te bellen. Als de "standaardmodem" voor de verbinding bijvoorbeeld Line0 is, kun je bij "Extra apparaten" of "Multilink" ofzo, bijvoorbeeld Line1 erbij koppelen. Ik zou de eigenschappen van je inbelverbinding maar eens goed gaan doorzoeken...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Heb echt mijn inbelverbinding tot oneindig doorgekeken net als de modem instellingen... maar ik vind het niet! :(

Verwijderd

Start->Settings->Network and Dial-up Connections:
Als je dan rechtklikt op jouw inbelverbinding, dan zie je bij de properties op het 'general' tabje: 'Connect using' en daar staan waarschijnlijk je 2 isdn-lijnen en dan moet je er 1 uitvinken.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
je moet apart een modem installeren

Je heb nu waarschijnlijk de
billion multilink ppp modem geinstalleerd
dan moet je ook nog een
billion 64k modem
installeren
Pagina: 1