fotobewerking voor leken

Pagina: 1
Acties:

• Invalid
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Een oom van mij heeft een scanner gekocht en nou wil ie foto's bewerken. Hij is oud en weet weinig van computers dus photoshop is geen optie. Weet iemand een simpel (liefst nederlands) proggie waarmee hij aan de slag kan?

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Dat standaard ding in windows...imaging ofzo

Flickr

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:28
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~meinesz/graphics/got/imaging-small.gif

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:33

Tim Schuhmacher

abasios

Tjsa ik weet niet of paint shop pro te doen is, maar er was dacht ik wel een nederlandse versie van.

(tja en niet lullig bedoelt, maar mischien een programma dat voor kinderen bedoelt is.)

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:17

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Bij mijn scanner kreeg ik gratis software, zit in het scan programma, kun je fijn met de kleurtjes en curfjes spelen :) . Maar als je echt mooie dingen wilt doen... tsja... dan kom je toch uit bij de moeilijkere programma's.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Mgi PhotoSuit is natuurlijk ook wel aardig simpel, en Adobe PhotoDeluxe Home edition is ook voor beginners best goed te doen.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:23

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle herinnert zich een topic over iemands opa die ook met fotobewerking aan de slag wou

Zoeken naar 'opa foto bewerken' leverde deze link op: [topic=238024/1/25] :)

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A z'n opa gebruikt platinum Print Master oid

|{ brrr }] |

Verwijderd

even offtopic:

J-roen zijn opa pest de patience spelende vrouwen in zijn bejaardentehuis, door altijd de desktop van de gemeenschappelijke computer vol te zetten met idiote word documenten met zijn naam al over enzo.... :Y)
Pagina: 1