Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik baal er ook van. Heb ik me nieuwe tooltje gelanceerd, komt er geen nieuws 
Ik denk dat we moeten wachten tot de HCC over is.
Ik denk dat we moeten wachten tot de HCC over is.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Veel mensen zitten inderdaad op de HCC, maar ik ga nu nieuws posten hoor. Niet over die worm of dat tooltje helaas.
hehe dan kom je er weer zat tegen denk ik nu 
die nieuwslinkjes (2) van vanmorgen was niet alles wat ik verstuurd had
die nieuwslinkjes (2) van vanmorgen was niet alles wat ik verstuurd had
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
We hebben een goed plan klaarliggen om de problemen met het nieuws op te lossen, en de juiste tools inmiddels ook (tnx Femme
we zijn op dit moment aan het inventariseren wat mogelijk is met de huidige crew, daarna zullen we de gaten zo veel mogelijk opvullen. (hou de .plans in de gaten
)
Vandaag: tja, het is HCC, dus ik verwachtte eigenlijk al niet veel van dit weekend omdat het grootste deel van de crew op de HCC gaat rondhangen één of meerdere dagen.
Vandaag: tja, het is HCC, dus ik verwachtte eigenlijk al niet veel van dit weekend omdat het grootste deel van de crew op de HCC gaat rondhangen één of meerdere dagen.
Professioneel Hyves-weigeraar
In dat geval: Veel plezier crew!Op vrijdag 23 november 2001 18:11 schreef WouterTinus het volgende:
We hebben een goed plan klaarliggen om de problemen met het nieuws op te lossen, en de juiste tools inmiddels ook (tnx Femmewe zijn op dit moment aan het inventariseren wat mogelijk is met de huidige crew, daarna zullen we de gaten zo veel mogelijk opvullen. (hou de .plans in de gaten
)
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
En dan op maandag een "nieuws-boom"Op vrijdag 23 november 2001 18:11 schreef WouterTinus het volgende:
Pagina: 1