Toon posts:

Overweeg aanschaf IBM 60 GXP 40Gb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ondanks de heftige discussies over de duurzaamheid van IBM HD's genoemde schijf aanschaffen.
Hoe lang is deze schijf al leverbaar?
Heeft iemand ervaring met een zeer recent geproduceerde schijf van dit type m.b.t. geluidsproductie, resonantie, etc.

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Deze schijf komt zo onderhand uit alle tests als de beste HD. Zelf ben ik er ook erg tevreden over. Lekker stil en snel is ie.... :)

Systeem | Strava

• Robocom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-01 08:41
Volgens mij is deze schijf sinds begin dit jaar leverbaar. Heb er zelf twee in een RAID 0 configuratie lopen en ben er uiterst tevreden over: lekker stil en bloedje-snel :9~

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 november 2001 09:33 schreef Megafaz het volgende:
Ik wil ondanks de heftige discussies over de duurzaamheid van IBM HD's genoemde schijf aanschaffen.
Hoe lang is deze schijf al leverbaar?
Heeft iemand ervaring met een zeer recent geproduceerde schijf van dit type m.b.t. geluidsproductie, resonantie, etc.
Is de 60GB versie even snel als de 40Gb ?

Verwijderd

Misschien dat je even op de site van Computer Totaal kunt kijken, in de laatste CT hadden ze een test van HD.

http://www.computertotaal.nl/

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

ik heb zo'n schijf een drietal weken aangekocht ... ook de 40GB ... en die schijf die vliegt .. echt vliegen ... zo snel gaat ie ;-)

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:09
Ook laatst zo'n schijf geplaatst in een Windows2000 server. Loopt nog steeds als een trein, weinig lawaai. Ben er wel tevreden over :)

Verwijderd

O.k. heb steeds heel hard geroepen: lekker stil, lekker snel, fijne schijf !
Maar wat gebeurd er na 3 maanden ? krrrr (of zo iets dergelijks) foetsie partities ! :(
Ik weet niet welke versie ik heb, maar wel dat ik niet vrolijk ben !

Verwijderd

Ik heb hem ook(+/- 3mnd) , lekker stil, supersnel ik heb hem wel gekoeld. Ik zit erover te denken om een 2e te kopen

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
NIET KOPEN! Is mijn mening :-)

Ik heb zo'n schijf gekocht omdat die de snelste was maar... doet het er toe? Zo'n klein verschil vergeleken met andere merken, is nie de moeite.

Zelf heb ik veel spijt dat ik zo'n schijf gekocht heb, men oude IBM is Rock Solid :-) Maar die nieuwe heb ik al 2x vervangen. Mja okay je hebt garantie... maar... grrr ben alles kwijt. Ze moeten es afstappen van die nieuwe technologie :-// IT SUCKS.

Maxtor is vrij goed, Western Digital ook.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 november 2001 10:16 schreef poing het volgende:
NIET KOPEN! Is mijn mening :-)

Ik heb zo'n schijf gekocht omdat die de snelste was maar... doet het er toe? Zo'n klein verschil vergeleken met andere merken, is nie de moeite.

Zelf heb ik veel spijt dat ik zo'n schijf gekocht heb, men oude IBM is Rock Solid :-) Maar die nieuwe heb ik al 2x vervangen. Mja okay je hebt garantie... maar... grrr ben alles kwijt. Ze moeten es afstappen van die nieuwe technologie :-// IT SUCKS.

Maxtor is vrij goed, Western Digital ook.
Je hebt het wel over de 60GXP en niet over de 45GXP?? Die laatste had inderdaad wel een zeer hoge uitval

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
heb hem ook en echt fantastisch. Razendsnel, En hij komt echt niet boven de coolermaster fan uit! Gewoon enkel lof over deze schijf.

Ze hebben een slechte reputatie doordat er ooit een mindere serie is geweest. Daardoor bestempeld iedereen IBM nu meteen als 'klote en ze crashen snel.'

Maar als je objectief hier op tweakers en de reviews leest dan weet je gewoon dat het de beste is.

Kopen die handel

Verwijderd

Op vrijdag 23 november 2001 10:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Maar als je objectief hier op tweakers en de reviews leest dan weet je gewoon dat het de beste is.
Waarmee je zelf al niet meer objectief bent.....

Verwijderd

Ze komen vaak als beste er uit. En de kans dat hij kapot gaat is aanwezig, maar dat heb je met elke hd.

Prijs/kwaliteit kwam hij er ook erg goed uit in de computertotaal.

Verwijderd

Prima harddiskje, nooit problemen mee gehad, lekker snel, zeer stil.
Lees ff ergens een testje door, en make up your mind :)

Verwijderd

Ik heb ongeveer 3 weken geleden gekocht (de 60GB versie). Is inderdaad vrij stil en lekker snel, in ieder geval een stuk sneller dan mijn WD Caviar en oud IBM schijf. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, maar ik ben er wel tevreden over.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1