Moderatie crap

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 13:27

afterburn

No more...

Topicstarter
http://www.tweakers.net/nieuws/19296

Gepost door afterburn Donderdag 22 November 2001 - 22:18 Score: 1 (First post)
Tis heel makkelijk te controleren.
De stepping mobile P3 laat zien dat er 1 733 model is, en wel met 512kb cache, 133mhz fsb, 0.13 micron.
De stepping mobile celeron laat zien dat er 3 733's zijn, allen met 128kb cache, en 133mhz fsb.

Deze Celerons hebben allen een stepping code van SL5Sx, terwijl de P3 een stepping code heeft van SL5QS. Alhoewel de stepping code SL5SN niet voorkomt in het lijstje (alleen SL5SK, SP en SS), maar wel in het rijtje tussen deze officiele steppings past, is het meer dan waarschijnlijk dus niet meer dan gewoon een andere stepping van de Celeron. IMO zit Anand dus gewoon FOUT.
=====================
Nou sorry, ik weet niet wat voor eikeltjes er tegenwoordig weer aan het modden zijn, maar mijn post verdient GEEN "first post" kwalificatie. Tis op het moment wel in en in triest mbt de moderaties hoor. Niet echt motiverend om reacties te geven.

Blegh

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 13:27

afterburn

No more...

Topicstarter
Dank. Mijn posts hoeven niet naar +100 gemod te worden, maar als je een tijd bezig bent om uit te zoeken hoe het precies zit met steppings ed en eea klojo vindt dat "first post" is dat niet echt tof.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op vrijdag 23 november 2001 08:17 schreef afterburn het volgende:
Dank. Mijn posts hoeven niet naar +100 gemod te worden, maar als je een tijd bezig bent om uit te zoeken hoe het precies zit met steppings ed en eea klojo vindt dat "first post" is dat niet echt tof.
Er wordt momenteel "druk" gediscussieerd omtrent dit soort "mismods" en de beste manier om deze te voorkomen. We hopen er binnenkort verandering in te brengen alhoewel je natuurlijk niet al te zeer moet letten op de tag die eraan gekoppeld is, alswel de uiteindelijke waarde van je moderatie.

Er wordt aan gewerkt :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter