Toon posts:

Time Crisis 2 <----

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand die al?
Ik heb een demootje maar nog geen gun ofzo.

Speelt het goed., is het leuk?
stort je hart hier uit... :)

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Kijk ff voor reviews op www.gamespot.co.uk en www.consoledomain.com ik wil hem denk ik ook wel, al is het maar om die lightgun :) gewoon te grappig...

Hij schijnt alleen vrij kort te zijn... (6 levels)

...maar eerst gt3 uitspelen (7% :o )

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

Ik heb 'm al 3 weekjes, en het is echt een topper.
Ik heb 'm samen met de nieuwe guncon gekocht, het is nl zo'n setje van TimeCrisis 2 en guncon2.

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 14:43
Ik heb het spel bij mijn neef gespeeld en het roeleerde echt keihard! een aanrader dus (8>

edit:

typvoutje :(

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik heb het gister bij een vriend van me gespeeld en het is echt vet!! Lekker Arcade knallen *D
Alleen heb je het wel snel uitgespeeld.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-02 15:19

franklin

denkt teveel...

als je die guncon2 al gekocht heb dan zou ik terug gaan naar de winkel van aankoop! namco heeft alle guncon2's in europa teruggehaald omdat er een produktiefout in zit die er voor zorgt dat het richten aan de randen van je beeldscherm te onnauwkeurig is!

is toch al oud nieuws....

Verwijderd

Nog geen last van gehad, dus het zal wel goed zijn :)

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik heb het ook bij een vriend gespeeld, was wel erg cool. Weet niet of hij zo'n kapotte heeft.
Ik wil hem ook graag kopen, maar weet niet zeker of hij op mijn 100hz tv werkt. De meeste mensen zeggen dat het niet gaat werken, maar sommige mensen zeggen dat het wel op een sony wega 100 hz werkt.

Dus dat ga ik binnekort maar ff proberen...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
(jarig!)
Op vrijdag 23 november 2001 13:21 schreef ViNcE het volgende:
Ik heb het ook bij een vriend gespeeld, was wel erg cool. Weet niet of hij zo'n kapotte heeft.
Ik wil hem ook graag kopen, maar weet niet zeker of hij op mijn 100hz tv werkt. De meeste mensen zeggen dat het niet gaat werken, maar sommige mensen zeggen dat het wel op een sony wega 100 hz werkt.

Dus dat ga ik binnekort maar ff proberen...
Ga er maar van uit van niet...
ZO'n gun werkt nl. met het onderbreken van de lijnen over je beeldscherm, omdat dat op 50hz tv's trager gaat dan op 100hz werkt dat dus niet... (het verschil in de hz'en ;))

Verwijderd

Gaat idd niet werken op een 100Hz tv, staat ook wel in de gebruiksaanwijzing van TC2/GC2, net zoals plasma/lcd schermen/tv's niet gaan werken.

Verwijderd

deze vakantie zat ik vaker in de speelhal dit spel te spelen dan dat ik sliep :P

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de reacties mensen ik ga hem binnekort ook maar is halen denk ik!! :P

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-02 17:11

Steffie

Opaque

Op vrijdag 23 november 2001 13:48 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
Gaat idd niet werken op een 100Hz tv, staat ook wel in de gebruiksaanwijzing van TC2/GC2, net zoals plasma/lcd schermen/tv's niet gaan werken.
Werkt vast wel op een 100Hz tv die ook een 50Hz stand heeft. Mijn TV kan ik op beide standen zetten, ik denk dat er wel meer TV's zijn die zo'n mogelijkheid bieden.

Ik heb alleen nog niet de gun en het spel om het te proberen :)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Pagina: 1