Toon posts:

SP2 veroorzaakt 'boot_device_inaccessible'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Systeem:
AMD Athlon 800
MSI K7T PRO2
256 MB SDRAM
MAXTOR 30 Gb

W2K eng

Probleem:
Na installeren verschijnt er een blue screen met melding 'boot_device_inaccessible' blabla. Waarschijnlijk zijn de drivers voor de udma controller van het moederbord verloren gegaan tijdens service pack 2 installatie van windows 2000? Er was geen foutmelding tijdens deze installatie.

Bij booten vanaf setup cdrom en proberen een andere installatie te maken (er zijn 4 partities op deze schijf) verschijnt de melding dat de partities zijn beschadigd of niet geformatteerd.

De schijf in een andere computer hangen veroorzaakt bij opstarten continue de melding: 'Windows finished changing your hardware setup, you must restart blabla'
De schijf is alleen met een 80 pins cable te zien als localdisk in explorer maar er komt een melding dat de schijf niet is geformatteerd.

Er staat op de tweede partitie belangrijke info die ik moet hebben.

Is er een manier om vanuit recovery console bestanden op te vragen en deze via een netwerk weg te schrijven?

Welke drivers moet ik hebben waar bij het opstarten van win2k setup om wordt gevraagd? Ik kan deze niet vinden op de www.via.com.tw site.

Help! :)

• ajslaghu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-01 16:41
zelfde probleem hiero, zet in de bios UDMA uit en je kan bij de data! ben nog opzoek naar een fix

Als je het absurde aanneemt, kan je het tegenover gestelde bewijzen ??

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

wel ff melden of het heeft gewerkt he (hmm vaag... e met zo'n streepje erboven wil niet worden weergeven in de thread :() |:(

mensen die een probleem posten en daarna nooit weer terug komen om nog ff te melden hoe het gaat enzo wordt ik zeer kwaad om :(

dit is niet voor jou bedoeld hoor gezien het nog een vrij nieuw topic is :)

Hoi

• ajslaghu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-01 16:41
feiten
mobo msi turbo2
het gaat om maxtor's UDMA 133 in combo met SP2

oplossing niet gevonden.

Als je het absurde aanneemt, kan je het tegenover gestelde bewijzen ??

Verwijderd

ik snap het niet
mijn pc loopt als een tiet met windows 2000pro
geen enkele problemen er mee
waarom zal ik een sp1@2 pakket er op zetten ?
ik heb dat een keer gedaan en kon toen op nieuwe win instaleren .

voor die veilghijd lekjes gebruik ik wel mijn firewal voor