GameCube importeren

Pagina: 1
Acties:

• KaiZas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08-2025
Hoe, waar, hoeveel?

Ben al aan't kijken geweest bij Lik Sang, daar staat een redelijk kompleet toestel, gemod voor Jap/USA, één controller en een AC/adapter voor zowat overal ter wereld. Kosten: $259, wat ik ervoor over heb.

Weet iemannd hoe het zit met de importkosten?

Of misschien een nederlandse/belgische importeur die het voor me doet?

tnx!

Verwijderd

Ik zou maar ff wachten, import is en veeeel duurder en je zit met niet-europese spellen... gewoon ff geduld joh :D

• KaiZas
Wachten is moeilijk.

Na weken bestookt te zijn geweest met allerhande reviews/previews, filmpjes, lanceringsfoto's, verkoopcijfers, vergelijkingen met anderdere consoles, kinderachtige flamewars op gamers.nl, prijzen, mensen met slaapzakken voor deuren enzo... vind ik het moeilijk om telkens weer met een "nog 6 maanden, dan kunnen wij ook"-kater opgescheept te zitten. Bloody internet!

Ik heb m'n keuze gemaakt (een GameCube, wel te verstaan, het filmpje van Resident Evil Zero en dat 13-minuten filmpje van Super Smash Brothers hebben me zojuist finaal over de streep getrokken). IK WIL NIET MEER WACHTEN.

Maja... als het echt zoveel duurder is...

Niemand tips?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
en het is nog maar de vraag of hij het doet

japan/usa zijn ntsc machines en die werken niet op een nederlandse pal TV ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Op vrijdag 23 november 2001 01:01 schreef Bamibal het volgende:
en het is nog maar de vraag of hij het doet

japan/usa zijn ntsc machines en die werken niet op een nederlandse pal TV ;)
Moet je wel een TV uit het jaar 0 hebben wil ie geen NTSC ondersteunen...mijn 10 jaar oude mono philips kan het al ;)

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Heb je al wat gevonden KaiZas? Want bij hotbit.nl kost ie ook zo'n 1500 gulden, ik heb net ff gebeld. En dat ga ik er dus echt NIET voor uitgeven.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Creepy
  • Laatst online: 19:38

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op vrijdag 23 november 2001 01:13 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Moet je wel een TV uit het jaar 0 hebben wil ie geen NTSC ondersteunen...mijn 10 jaar oude mono philips kan het al ;)
Whehehe.. ik wacht topic ala "Zwart wit beeld met GC" e.d. nu alweer met spanning af.. ze waren er met de PSX, ook weer met de PS2, en zullen binnenkort met de GC en XBOX ook wel weer komen... Ik had dit probleem ook ooit es...meer dan 10 jaar geleden met m'n MSX 2 :)

En als je nog geen TV hebt die NTSC aan kan hebbie inderdaad een tv uit het jaar 0. Als je zwart/wit beeld hebt, heb je WEL een tv die NTSC ondersteunt, alleen het (verouderde en gare) NTSC kleursignaal niet.. lang leve RGB :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• KaiZas
Veel problemen met dat zwart/wit zal ik niet hebben, aangezien ik er meteen een VGA connectorbox bijkoop.

Heb niet voor niets een VisionMaster Pro 510 in huis gehaald :)

Btw, buiten Lik Sang nog niets gevonden. Misschien dat DVDBoxOffice het voor me doet. Verwacht van hen nog een mailtje.

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 13:47

Elroy

Zelda!!!

Waarom willen veel mensen hem eigenlijk uit japan importeren en niet uit de VS want dat is veel goedkoper :?

Specs Computer

Verwijderd

Op vrijdag 23 november 2001 15:04 schreef elroy het volgende:
Waarom willen veel mensen hem eigenlijk uit japan importeren en niet uit de VS want dat is veel goedkoper :?
Volgens mij zijn in Japan de consoles zelf een stuk goedkoper dan in de VS? :?

Verwijderd

Gewoon geen gamecube kopen :D

• GZ

GZ

!!

Okee, ik ga er een halen bij Lik-Sang. Hij is gelijk gemod voor JAP/ USA gebeuren. Een paarse wordt het (andere kleuren kosten een meier meer), met Star Wars 2 en een memory card. Kosten: 857.08. weet iemand of hier nog verdere kosten bij komen???? Ik namelijk eens gelezen dat importeren 30% extra kost. Is dit inderdaad zo???

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• mughato
  • Laatst online: 08-06-2024
ben je ondertussen al wat te weten gekomen? wat kost importeren?

Verwijderd

Waarneer komt die Gamecube nou uit dan , sommige zeggen in maart ongeveer , en sommige ergens in de zomer ??

Verwijderd

ja dat wil k nou ook es weten

• GZ

GZ

!!

5 februari gaat Nintendo officieel vertellen wanneer de Cube hier komt.

Verwijderd

Importeren is alleen gunstig als je alles kan op laten sturen zonder verzendkosten en als gift (via dvdboxoffice.com) en zowat noodzakelijk is een credit card..

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Bij liksang heb ik me laten vertellen dat als je via normale post laat verzenden ze het stuuren als een gift dus geen verzend kosten.
En nog iets importeren is altijd duurder als hier kopen zeggen mensen, volgens mij klop dit niet. Een ps2 koste bij launch $325,- op internet en toen die hier uit was 1200,- dus importeren was toch goed koper (8>

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op maandag 21 januari 2002 21:21 schreef GolbeZeromus het volgende:
5 februari gaat Nintendo officieel vertellen wanneer de Cube hier komt.
De laatste keer dar ze het officieel zouden vertellen was na de launch in de VS (18-11 :o). Ik heb er niets meer van gehoord...

Verwijderd

bij ons in woerden nog geen 1000 gulden bij 2maxx
www.2maxx.nl meschien daar je moet hem wel zelf halen

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Nou, zoals de meeste van jullie ondertussen al weten is de releasedatum 3 mei :'(. Weet iemand ondertussen al een leuk importzaakje en is het ook mogelijk om de NGC zo te modden dat hij ook Europese spellen kan spelen?
Pagina: 1