wat te doen met gistronbestelling?

Pagina: 1
Acties:

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

Topicstarter
Ik heb dinsdag mijn pakje gekregen van gistron met daarin een ecs k7s5a en een reepje kingston 256mb. hiervoor heb ik 334,- betaald, inclusief verzend. Nou blijkt dat de AGP en AMR (ja, ik heb ook een AMR modem) sloten kapot zijn. balen dus. Nou kan ik m terugsturen voor reparatie, maar dat kost me 20,- ofzo aan verzendkosten, en dan moet ik minstens een week wachten op een nieuwe.

Ik kan ook de order annuleren, dat kost me ook 20,- maar dan kan ik morgen op de hcc waarschijnlijk zelfs ietsje goedkoper die spullen kopen, en dan hoef ik niet te wachten op een nieuw moederbord.

It sounds like it could be either bad hardware or software

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:14
annuleren die hap,

heb ook ooit voor me bedrijfje vanalles gekocht... konden ze niet meer leveren :(

maarja gewoon lekker op de HCC verder zoeken bij gistron duurt dat eeuwen :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je geeft zelf eigenlijk je antwoord al... lekker op de HCC gaan kijken :)

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Je order annuleren NADAT je het heb ontvangen? Bedoel je gewoon terugsturen en je geld terug vragen?

Ik zou het gewoon ter reparatie terugsturen. Wie zegt dat wat je op de HCC koopt niet net zo goed een gebrek kan hebben. En als dat zo is, moet je het ook weer opsturen...

edit: Maar als dat annuleren gewoon kan dus, ja, dan lijkt dat me wel weer handig

beetje vage post, excusez

Verwijderd

Volgens mij kan dat toch echt niet, je hebt het besteld en nu het kapot is kan je niet zomaar zeggen ik wil mijn geld terug en hou die kapotte spullen maar.

• smokalot

smokalot

titel onder

Topicstarter
Op vrijdag 23 november 2001 00:01 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Volgens mij kan dat toch echt niet, je hebt het besteld en nu het kapot is kan je niet zomaar zeggen ik wil mijn geld terug en hou die kapotte spullen maar.
Waarom niet? staat hier wel op de bon hoor. dat lijkt me het probleem niet...

wel zonde dat ik dan 20,- voor een 3 dagen heb uitgegeven...

shit, dan moet ik het dus eigenlijk morgen terugsturen, of niet? staat een beetje vaag in die voorwaarden.

onee, zie het al, 7 werkdagen :P (zie het gewoon voor het eerst terwijl ik dat stukje al tig keer gelezen heb :))

maar ok, dat wordt dus op HCC kopen :)

ik hoop niet dat de prijzen van SDR SDRAM maandag alweer hard zijn gedaald?

• smokalot

smokalot

titel onder

Topicstarter
mmm, moet ik er alleen nog ff voor zorgen dat het er ongebruikt uiziet...

[ijverige modus]
uit de Algemene voorwaarden voor retourzendingen:
10. Retourgarantie
In het kader van de wet kopen op afstand heeft de consument bij het doen bla bla bla recht op een afkoelingsperiode van 7 werkdagen na aflevering van het product.
Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgave van redenen, waarbij de afnemer slechts de portokosten voor het terugsturen hoeft te betalen.

[blablabla]

... bij retourzendingen waarbij u aanspraak maakt op de retourgarantie u de dagprijs terugbetaald krijgt zoals die geldt op het tijdstip waarop gistron de goederen van u retour ontvangt, waarbij in geval van prijsstijgingen ten hoogste de oorspronkelijke aankoopprijs wordt terugbetaald.
[/ijverige modus]

• smokalot

smokalot

titel onder

Topicstarter
Up Up Up

• Redheinz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:59
Je koopt toch geen K7S5A met SDRAM? Dan kan je nog beter een KT133A kopen... Douw er nou lekker DDR in, is sneller, en als je het nou toch samen koopt....

/edit/
M'n icon is weer terug na afwezigheid van 2 maanden! Hiephoi!
/edit/

Zin.

• smokalot

smokalot

titel onder

Topicstarter
Op vrijdag 23 november 2001 08:37 schreef Redheinz het volgende:
Je koopt toch geen K7S5A met SDRAM? Dan kan je nog beter een KT133A kopen... Douw er nou lekker DDR in, is sneller, en als je het nou toch samen koopt....
Ja, die koop ik wel, omdat ik denk dat 512 SDR nog altijd sneller is dan 256 DDR, en nog goedkoper ook (heb immers al reepje liggen)

Ik heb op de HCC na heel veel zoeken een k7s5a met LAN gevonden, voor 170,-. Dat viel dus echt niet mee, op heel veel plekken was ie echt belachelijk duus (225,- zonder LAN). En mijn pakketje heb ik vandaag teruggestuurd naar gistron, hopen dat die niet moeilijk gaan doen...

• cutter
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Als je iets online bestelt hun je altijd je order binnen zeven dagen terugsturen. Dat is sinds april wettelijk geregled in de wet koop op afstand.

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op dinsdag 27 november 2001 10:28 schreef cutter het volgende:
Als je iets online bestelt hun je altijd je order binnen zeven dagen terugsturen. Dat is sinds april wettelijk geregled in de wet koop op afstand.
dat is alleen zeker geldig als je bij een nederlands bedrijf koopt, die ook nog eens in nederland gevestigd is...

Anders gaan er weer allerlei internationale regels mee spelen... en hoe die zitten weet ik niet.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-07 21:46
Op dinsdag 27 november 2001 02:35 schreef joostb het volgende:

[..]

Ja, die koop ik wel, omdat ik denk dat 512 SDR nog altijd sneller is dan 256 DDR, en nog goedkoper ook (heb immers al reepje liggen)
Goedkoper is het zeker. Sneller niet, tenzij je echt apps gebruikt die zoveel geheugen vreten. Dan wordt er wat minder geswapped e.d. Echter games e.d. gaan echt niet sneller lopen omdat er 256Mb meer geheugen inzit. Bij DDR geheugen ipv SDR (in combinatie met sneller cpu) wel.

_██_
(ಠ_ృ)

• cutter
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op dinsdag 27 november 2001 10:41 schreef Duur het volgende:

[..]

dat is alleen zeker geldig als je bij een nederlands bedrijf koopt, die ook nog eens in nederland gevestigd is...

Anders gaan er weer allerlei internationale regels mee spelen... en hoe die zitten weet ik niet.
Dan kom je in het roerige vaarwater van het internationale publiekrecht.

De wet is de uitvoering van een europeese richtlijn, dus ik denk dat het iig geldt voor de landen van de EU. Als er een nauw verband bestaat tussen overeenkomst en een EU lidstaat (de spullen zijn verzonden in duitsland of het bedrijf is gevestigd in belgie) mag het niet zo zijn dat de verkoper Kongolees (of een of ander land) recht van toepassing laat zijn.

• Okasha
  • Niet online
DDR is bij normaal gebruik 10% sneller en met games en andere apps komt het toch weinig voor dat je heel dik over de 256mb grens heen gaat?

DDR is nieuwer, daarom heb ik daar voor gekozen! Later kan ik (als er weer 3 maanden stufi binnen is :P) er toch gewoon weer meer inzetten!

Klaar voor de toekomst :z

• smokalot

smokalot

titel onder

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 12:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
DDR is bij normaal gebruik 10% sneller en met games en andere apps komt het toch weinig voor dat je heel dik over de 256mb grens heen gaat?

DDR is nieuwer, daarom heb ik daar voor gekozen! Later kan ik (als er weer 3 maanden stufi binnen is :P) er toch gewoon weer meer inzetten!

Klaar voor de toekomst :z
Ik zit met RTCW toch al bij de 440mb...

En ik ben ook klaar voor de toekomst, dan gaat mijn SDR geheugen naar mijn 2e systeempje, en heb ik een lading DDR in m'n pc zitten :)

Verwijderd

Je krijgt er zo'n papiertje bij , tenminste ik wel bij mijn bestelling bij de Gistron dat als je niet tevreden ben met het product , of als het defect is , je het dan kosteloos binnen 7 werkdagen terug kan sturen en dat je dan , je geld weer netjes terug gestort op je rekening krijgt
Pagina: 1