branden gaat niet helemaal 100% :(

Pagina: 1
Acties:

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een philips cdrw404 (4x2x32) en ik heb nu al 5 of 6 cd's op rij ver$%*$%(!$(%!$*%!) door een vastslaande pc na een paar minuten als ik begin met branden. Een spel zoals Aliens vs. Predator op z'n zwaarst kan ik wel spelen, maar ff een cd branden niet |:(

Ik heb al 2 speed en 4 speed gedaan, hielp niets.
Ik heb Winoncd en Nero gebruikt en zelfde probleem.

Wat is hiero aan het handje? :'(

iStockphoto

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

dma aanstaan :?

o, en je staat in de verkeerde forum :)

je hoort hier te staan :P
[url="http://"http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/21"]rotbranders[/url]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Sick Nick

Drop the top!

Misschien is je philipsfikker wel gewoon kapot, zijn niet echt de beste branders die je kan kopen zeg maar. Veel werken niet goed of zijn binnen een jaar kapot ;(

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 23:33 schreef cheshire87 het volgende:
Ik heb een philips cdrw404 (4x2x32) en ik heb nu al 5 of 6 cd's op rij ver$%*$%(!$(%!$*%!) door een vastslaande pc na een paar minuten als ik begin met branden. Een spel zoals Aliens vs. Predator op z'n zwaarst kan ik wel spelen, maar ff een cd branden niet |:(

Ik heb al 2 speed en 4 speed gedaan, hielp niets.
Ik heb Winoncd en Nero gebruikt en zelfde probleem.

Wat is hiero aan het handje? :'(
Bij de Praxis en Gamma verkopen ze branders, waar mee je zeer goed CD kunt verbranden.
Ik heb het zelf ook geprobeerd en het werkt uitstekend.

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

= Misschien eens tijd om naar je IDE instellingen te kijken (BIOS, Windows drivers)
= Gaat het om on-the-fly (direct CD -> CDR) of van harddisk branden?

Als het fout gaat bij on-the-fly maar niet van de harddisk, dan zou ik eens checken of je brander misschien aan dezelfde kabel hangt als de cd-speler. Doe ze eens op een apart IDE kanaal en probeer dat. Gaat het fout bij het branden van harddisk? Kijk dan of je brander aan dezelfde kabel als de harddisk hangt en probeer em ff op een andere...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Ligt het niet gewoon dat je brakke cd's gebruikt. Probeer eens een cd te pakken van een ander merk.
Mishien ligt het aan een proggie die je hebt geinstalleert probeer eens zoveel mogelijk af te sluiten.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

->[PMG]

Ik gok dat het probleem bij je mainboard ligt, dus vertel eens wat meer over de rest van je systeem.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Of je hebt het probleem dat je Nero niet best samen met WinonCD (of EZcd5 of CloneCD) kunt hebben op je PC. De drivers van die programma's zitten elkaar vaak in de weg.

De-installeer alle brander prg's, en installeer er daarna maar ééntje.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

EN hoe brand je? gewoon iets vanaf je HD, of direct vanaf je cdrom "on the fly"?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

dat wil'ie niet vertellen :D

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1