Toon posts:

Simkaart kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dutchtone abo, en in een aantal telefoons pakt ie de simkaart wel, maar in andere weer niet :{ Zo slikt m'n m35 die dutchtone kaart niet, en in een T18s knalt ie er in 1 minuut uit met "plaats kaart" :(

Iemand enig idee? En valt zoiets onder garantie? Ik had voorheen het probleem niet, en nu ineens wel dus :{

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:30
Ik denk inderdaad dat je simkaart een beetje brak is! Bel dutchtone ff en zeg dat een nieuw simkaartje wil. Kan je geloof ik één keer gratis aanvragen.

Succes

Verwijderd

hmmz errrug brak idd :+
maak je simcard eens goed schoon t gouden plaatje misschien dat die het dan nog wel doet anders ff klantenservice belen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 november 2001 09:57 schreef mafiasven het volgende:
hmmz errrug brak idd :+
maak je simcard eens goed schoon t gouden plaatje misschien dat die het dan nog wel doet anders ff klantenservice belen :)
Dat helpt dus niet :{

Ach vanmiddag Dutchtone effe bellen. Ik heb gehoord dat ze zowiezo F79,- ervoor vragen, ongeacht of 't om diefstal of vermissing of een defect gaat. Beetje belachelijk, maar ik was zowiezo allesbehalve tevreden over Dutchtone :( (wegens verkeerde rekeningen waar ze GEEN werk van maken!)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm nu doet ie het ineens weer wel :?

Vaag, maar ja :)

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Die m35's hebben wel eens vaker last van een niet gevonden SIM-kaart. Dit ligt aan het houdertje waar het in moet. Vraag bij je klantenservice even een nieuwe en hij doet het altijd.
Pagina: 1