Toon posts:

Counterstrike hangt... :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik WinXp (build 2600) draai op mijn laptop (Dell Inspiron 4k) hangt Counterstrike na een 5 a 6 minuten spelen. Het beeld blijft stil staan en het geluid blijft hangen en geeft zo'n herhaaldelijk geluid. Ik heb WinXp vers opnieuw geinstalleerd en Half-Life en counterstrike ook. Ik heb ook al de ATI fix voor CS geinstalleerd, dat hielp wel tegen 'overflow', maar niet tegen dit. Ook Compatibility mode in WinXp heeft geen zin.

Weet iemand iets..?

Verwijderd

Topicstarter
Kom op people !!
Iedereen weet hoe erg het is als je niet lekker counterstrike kan spelen! Een oplossing is WinMe installeren, maar dat wil ik niet...
Iemand..?

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Hhhmmm idd vaag probleem. Moet dus wel met XP te maken hebben dan.

Heb je ook nieuwe drivers geinstalled van de atikaart?
Misschien dat de cpu wel te heet wordt.
brak geheugen misschien?
verdere drivers checken?

Met winXP vind ik cs btw verrot spelen. Muis reageert te laat en aan de andere kant heeft de muis irritante versnelling die ik maar niet goed kan krijgen. Ik heb dualboot gemaakt en speel cs onder ME :)

Het lijkt mij trouwens verrot om cs op een laptop te spelen maarja ieder zijn keus :)

specs

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

jah.. is er al een fix voor die muis onder XP???

bij mij reageert ie af en toe gewoon niet... (1 sec ofzo)

echt heel vervelend...

en nee, het is niet mn muisballetje wat vies is, want ik heb geen muisballetje! :P

• 7ouis
  • Laatst online: 05-01 12:06
Wordt je pc misschien te warm komt ook vaak voor met xp en anders zou ik niet me erop zetten want dan loopt ie nog brakker zet dan Nt erop ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Ja nogal raar he..
Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd, dus daar kan het niet aan liggen...
Ik heb XP net even geleden geinstalleerd en als je geheugen niet goed is, dan installeert hij toch niet eens xp..? Dus dat kan het niet zijn (als dat klopt tenminste).
Wel heb ik er extra geheugen bijgedaan, weet niet precies wat voor merk, maar kwam van www.geheugen.com...
Werkt zo'n coolingsproggie als CPU-cool misschien?
BTW, Ik kan wel terug naar windows, als ik op mijn 'UIT-Knop' druk van mijn lappie... En dan kan ik weer CTRL+ALT+DEL doen om Hlife.exe eruit te schoppen..
Ik zal morgen zo'n coolingsproggie ff proberen, misschien werkt dat..

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 november 2001 15:04 schreef executor het volgende:
Het lijkt mij trouwens verrot om cs op een laptop te spelen maarja ieder zijn keus :)
Idd, niet ideaal, maar het speelt prima verder... Heb tot nu toe ook nog geen last van die muis gehad, maar dat kan ook aan mij liggen... ;)

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:04
sir_mj

Je moet eens een keer proberen als je vastloopt ALT+TAB doen. Als het goed is dan kom je in windows en daarna weer ALT+TAB om terug te gaan naar CS. Dan kan je misschien weer normaal verder door spelen. Dat probleem heb ik ook vaak gehad, maar nadat ik een paar drivers heb installed was het weer voorbij.
Als dat niet helpt dan weet ik het ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
ALT + TAB werkt niet, had ik al geprobeerd... Alleen werkt mijn UIT-knop nog om levend terug te komen in Windows...

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:04
sorry dan weet ik helaas nix meer.

Verwijderd

Mja, mijn muis (Logitech Wheelmouse) doet af en toe ook vaag onder winXP

Heb dit op me muis:
Muis knop 1: Schieten
Muis knop 2: Alternate Schieten
Muis knop 3 (wheel indrukke) : reload
Mousewheelup: pistol
Mousewheeldown: knife

Nu blijft me reload af en toe hangen, dus druk je reload in, wil je daarna weer schieten en gaat die na ELKE kogel reloaden... :(
Paar keer drukken en hij kapt met reloaden, maar toch foking irritant in het vuurgevecht :Z

En dan heb ik dat Schieten ook af en toe blijft hangen, druk je knop ff in.. blijft die doorschieten, totdat ik weer op knop druk en hij stopt met schieten..

Dit heb ik pas sinds ik XP heb geinstalleerd (heb dualboot, ook nog win98 maar die's brak :( )

Voor de rest werkt me muis wel goed, maar heeft iemand een idee hoe ik kan zorgen dat me reload/schieten NIET meer blijft hangen??

• 7ouis
Werkt zo'n coolingsproggie als CPU-cool misschien?
nope werkt niet maar je kan er wel mee zien hoeveel graden die wordt ik had namelijk ook steeds als ik een spel ging spelen dat ie snel vast liep maar nu ik bij de hcc dagen 2 8cm fans gekocht heb doet ie het perfect :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 00:51 schreef NOxie het volgende:

[..]

nope werkt niet maar je kan er wel mee zien hoeveel graden die wordt ik had namelijk ook steeds als ik een spel ging spelen dat ie snel vast liep maar nu ik bij de hcc dagen 2 8cm fans gekocht heb doet ie het perfect :)
Tjah, maar ik heb een laptop en daar kan ik niet echt nog een extra cooler inzetten. Ook heb ik die natuurlijk niet overgeklokt...

Misschien maar terug naar WinMe..? :( Of Dualboot, maar daar heb ik toch 2 partities voor nodig..?

• 7ouis
:) zie het al voor 2 8cm fans op je laptop :D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 15:17 schreef NOxie het volgende:
:) zie het al voor 2 8cm fans op je laptop :D
Ja idd, dat gaat dus niet werken... Moet je voor een dualboot 2 partities hebben..? Of kan dat op dezelfde..?

Verwijderd

Topicstarter
Zucht... :'(

Heb dus een partitie gemaakt met WinMe... Start ik Counterstrike op, ga ik spelen, loopt het weer vast na zo'n 4 minuten, terwijl hij dat eerst niet deed met WinMe!! :(:(:(
Ik startte wel counterstrike op vanaf de andere partitie waar ik hem al onder XP had geinstalleerd, maar dat mag toch niets uitmaken?
Iemand nog een idee..?

Ik ga het trouwens eerst nog ff proberen met CS opnieuw installeren...

Verwijderd

Topicstarter
Opnieuw installeren was het dus ook niet.. :(
Iemand nog een idee wat het kan zijn..? Kan het met mijn drivers te maken hebben? Of DirectX..?

Verwijderd

Topicstarter
Lekker veel reacties trouwens, maarja... :'(
Ik bedacht me net nog wat... Ik heb mijn laptop een tijdje terug weg laten brengen om er een nieuw beeld op te laten zetten (zaten dooie pixels in). Toen heb ik hem teruggekregen met een ge-update bios. Ik geloof dat ik sindsdien het probleem heb. Kan ik een oudere bios in mijn bios laden..? Want misschien is het porbleem dan afgelopen...
Pagina: 1