4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
nietwaarOp donderdag 22 november 2001 22:21 schreef JvS het volgende:
De algemene
de algemene is dus fout
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Tsktsk, herinneren jullie die lange discussies niet meer? Uiteindelijk hebben w&l posts toch de tech-status gekregen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Maar is er een link naar 'die enorme discussie'?
Ben eigelijk wel benieuwd waarom het tech is (ben vrij verbijsterd namelijk)
Wie heeft die gare beslissing genomen?
Ik ben bang voor jou dat dat een discussie in het crewforum was, maar die heb ik zelf ook gemist, zal wel van voor mijn tijd als mod zijnOp vrijdag 23 november 2001 09:09 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Ik heb toch heel wat posts in w&l hoor
Maar is er een link naar 'die enorme discussie'?
Ben eigelijk wel benieuwd waarom het tech is (ben vrij verbijsterd namelijk)
Wie heeft die gare beslissing genomen?
Nee, die staat in het Crew Forum.Maar is er een link naar 'die enorme discussie'?
Een korte samenvatting: de techposts vs niet-techposts zijn ingesteld om users te weren die niet serieus of zinnig posten. Mensen die alleen voor de HK, NSTM of SG komen zijn over het algemeen 'onzinnige' users, die GoT liever niet heeft.
Voor W&L geldt dit echter niet - W&L is een serieus forum waar wellicht strengere eisen gelden dan op sommige tech-fora. Er is dan ook geen enkele reden om aan te nemen dat mensen die veel in W&L posten niet serieus zouden zijn, en dat ze dus geen toegang tot de HK/SG zouden moeten krijgen. Daarom tellen W&L-posts wel mee voor HK/SG-access. Dat ze 'tech-posts' heten, dat is vooral een verwarrende naam - een post in Spielerij zal over het algemeen ook niet erg 'tech' zijn, en toch heet dat zo.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Verwijderd
"ser(serieus)post" ofzoiets.
recht is recht, en krom is krom.
W&L is bijzaak, en niet de hoofdzaak van tweakers, waarom daar dan wel posts voor?
Laatste keer dat ik keek nog wel.Niet lullig bedoeld hoor, maar W&L telt toch niet mee?
De posts zijn er niet voor om aan te geven hoeveel je je met de hoofdzaak van GoT bezig houdt (whatever that may be, ik denk dat daar de meningen nog wel over verschillen), maar om aan te geven goeveel je je bezig houdt met serieus posten. De term 'techpost' is ondertussen zo ingeburgerd, dat het me vrij nutteloos lijkt hem te gaan veranderen.W&L is bijzaak, en niet de hoofdzaak van tweakers, waarom daar dan wel posts voor?
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Kee, na veel overleg is duidelijk geworden dat W&L toch wel meetelt...Op vrijdag 23 november 2001 16:52 schreef Fallen_angel het volgende:
Waarom word mijn oplossingkje nou compleet genegeerdof zijn die stats niet realtime ofzo
Hoewel niet iedereen hiervan op de hoogte scheen te zijn
Verwijderd