Ik heb thuis een coax netwerk liggen en heb nooit problemen gehad om deze 2 pc's te gebruiken om bestanden uit te wisselen. Nu wilde ik laatst een spel spelen (unreal tournament, Starcraft) en de persoon die de gemaakte game zou joinen kon geen game zien. Weten jullie waar dit aan ligt. Het probleem is ongeveer begonnen toen ik het wanadoo cable basic abbonemt nam van Casema. wie kan mij helpen
Je zegt dat de problemen begonnen toen je wanadoo kreeg, kon je eerder deze spellen dan wel via het netwerk spelen?
En kan je nu geen files meer uitwisselen?
Check ff welke Netwerk protocollen je geïnstalleerd hebt staan.
En kan je nu geen files meer uitwisselen?
Check ff welke Netwerk protocollen je geïnstalleerd hebt staan.
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
ik kon oor wanadoo wel bestanden van de ene pc naar de andere sturen, en spellen lukte toen ook. Ik heb:
client voor microsoft netwerken
externe toegangsadapter
realtek (netwerkaart dus)
Ipx protocollen *heb ik nu nie meer*
2 tcp-ip protocollen
client voor microsoft netwerken
externe toegangsadapter
realtek (netwerkaart dus)
Ipx protocollen *heb ik nu nie meer*
2 tcp-ip protocollen
Heb je misschien de gedachte overwogen dat "Netwerkprobleem" in "Network Troubleshooting" niet zo'n bijster heldere topictitel is? Dat hebben ze allemaal hier namelijk 
Ik heb je topictitel even voor je bijgeschaafd, volgende keer zelf proberen een goede topictitel te bedenken. Voor meer informatie over goede topictitels kun je hier terecht.
Verder: wellicht toch weer IPX/SPX installeren? Veel games maken gebruik van dit protocol.
Ik heb je topictitel even voor je bijgeschaafd, volgende keer zelf proberen een goede topictitel te bedenken. Voor meer informatie over goede topictitels kun je hier terecht.
Verder: wellicht toch weer IPX/SPX installeren? Veel games maken gebruik van dit protocol.