TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
Verwijderd
niet transparant..zwartOp donderdag 22 november 2001 22:12 schreef mophor het volgende:
zooooooooooo,
wel transparant, wel looping
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
F5 = mn vriend , wel transparant
doe dan iets nuttigs en maak een mooie grijns-smiley
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Uhm, meer haar?Op donderdag 22 november 2001 22:28 schreef LuNaTiC het volgende:
zelfs na 100 keer kijken zie ik er geen kont in... zelfs geen bavianenkont...
of
Verwijderd
, dan ofwel. ik schijt liever op iets, dan dat ik er op kots.
ofwel. ik vind 'm wel ok.
dus als iemand iets heel ergsOp donderdag 22 november 2001 22:39 schreef JayAnzee het volgende:
ik denk dat ik liever [afbeelding], dandoe.
ofwel. ik schijt liever op iets, dan dat ik er op kots.
jezus wat ben jij dom

Verwijderd
als iemand iets erg zeg, dan schijt ik op die persoon ja.Op donderdag 22 november 2001 22:41 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
dus als iemand iets heel ergszegt, dan zeg jij heel blij:
jezus wat ben jij dom [afbeelding]
ik kots niet zo snel
ben ik het wel mee eens eigenlijkOp donderdag 22 november 2001 22:39 schreef JayAnzee het volgende:
ik denk dat ik liever [afbeelding], dandoe.
ofwel. ik schijt liever op iets, dan dat ik er op kots.
vind alleen dat ie volledig door moet draaien en niet halverwege stoppen om vervolgens opnieuw te beginnen
das dus het probleem... ik vind die smiley niet het 'ik schijt op jou/die opmerking' - gevoel hebbenOp donderdag 22 november 2001 22:44 schreef JayAnzee het volgende:
[..]
als iemand iets erg zeg, dan schijt ik op die persoon ja.
ik kots niet zo snel
Ow ja? Van welke danOp donderdag 22 november 2001 22:05 schreef mophor het volgende:
[afbeelding]
en?
(het is een verbeterde versie van een al bestaande, ik vond 'm wel tof...[afbeelding]
Verwijderd
true!Op donderdag 22 november 2001 22:47 schreef nelis het volgende:
[..]
ben ik het wel mee eens eigenlijk
vind alleen dat ie volledig door moet draaien en niet halverwege stoppen om vervolgens opnieuw te beginnen
hij zou eigenlijk nog een stukkie moeten doordraaien om vervolgens zn leuter nog es in je neus te duwen.
probeer dat es te maken mophor
laat er schijt uit komen, dan betekend het: Ik heb schijt aan jou!!!
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Ook leukOp donderdag 22 november 2001 22:55 schreef mophor het volgende:
[afbeelding]zo wassie eerst fozzie
LOp donderdag 22 november 2001 22:57 schreef vacuumcleaner het volgende:
I know,
laat er schijt uit komen, dan betekend het: Ik heb schijt aan jou!!!
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Alleen de kont is erg rood, meer een I.R Baboon kont.
Als je hem nou es ff roze maakt?.
Je mag ze wel ff naar me mailen hoor, als je ze ook op mijn smiliespage wilt showen

zo wassie eerst fozzie