Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Sennheiser maakt erg goeie koptelefoons, maar ga er vanuit dat een draadloze koptelefoon over het algemeen slechter is dan een met kabel. Ik heb zelf een Sennheiser EH 2270 (Evolution serie, speciaal bedoeld voor studiowerk) en ik zou hem voor geen goud willen inruilen voor een draadloze.
Verwijderd
Ik heb het niet zo op de sennheiser draadloze kop hoofdtelefoons, nou heb ik het zoiezo niet zo op draadloos, bij mij moet het gewoon met een snoer vast zitten, heb zelf een Sony MDR-CD780 en die is lomp, maar zit super en heeft een super geluid.
Ik heb ook een draadloze Sennheiser.
Type nummer ed weet ik zo gauw niet uit mijn hoofd, maar ik ben er zeker wel tevreden over!
[edit]
Ik zou iig NIET een IR koptelefoon pakken, dan kan je namelijk niet de kamer uit zonder dat het geluid wegvalt
Zal ook ff een piccie zoeken.
* FitNiX maait altijd het gras met dat ding op zijn kop
[/edit]
Type nummer ed weet ik zo gauw niet uit mijn hoofd, maar ik ben er zeker wel tevreden over!
[edit]
Ik zou iig NIET een IR koptelefoon pakken, dan kan je namelijk niet de kamer uit zonder dat het geluid wegvalt
Zal ook ff een piccie zoeken.
* FitNiX maait altijd het gras met dat ding op zijn kop
[/edit]
Verwijderd
Mijn draadloze Sennheiser bevalt me prima. Goed geluid en een goed bereik door het hele huis heen.
Kan geen pic vinden, heb hem ook al een jaar of 4/5,
dus het model zal wel niet meer verkocht worden.
dus het model zal wel niet meer verkocht worden.
Ja.. met draad zal idd beter geluid geven, maar het gitaart gewoon stukken fijner zonder draad aan je hoofdOp donderdag 22 november 2001 23:06 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
[...]bij mij moet het gewoon met een snoer vast zitten, [...]
Ja.. dat was ik al niet van plan, IR is idd baggerOp donderdag 22 november 2001 23:10 schreef Fozzie het volgende:
[...]
* Tarin maait altijd het gras met dat ding op zijn kop
[/edit]
Ik heb zo'n idee dat ik ook het hele huis door ga wandelen met Pink Floyd op m'n hoofd
Verwijderd
Ik heb dit dingetje vorig jaar aan mijn pa gegeven met vaderdag, en zelf luister ik er weleens door nou ik vind dat geluid echt retestrak, en hij zit ook erg comfortabel.
De RS-60 heb ik zelf een dagje gehad. Ik heb 'm bijna meteen omgeruild voor een HD-570, sjezus wat was het een pokkeding. Hij zat absoluut niet lekker en er zat toch veel ruis doorheen, wat ik probeerde...
Ehm.. hoe hij zit.. dat probeer ik natuurlijk eerst uit in de winkelOp vrijdag 23 november 2001 17:37 schreef Brian Dickens het volgende:
De RS-60 heb ik zelf een dagje gehad. Ik heb 'm bijna meteen omgeruild voor een HD-570, sjezus wat was het een pokkeding. Hij zat absoluut niet lekker en er zat toch veel ruis doorheen, wat ik probeerde...
En die ruis.. misschien stoort er iets (mijn monitor stoort ook een aantal FM-frequenties van de radio, vooral als ik de pc uitzet en het beeld even 'donkerder' wordt, maar dat vraag ik nog even na in de winkel).
Verwijderd
HD-570 is ook een pokkedingOp vrijdag 23 november 2001 17:37 schreef Brian Dickens het volgende:
HD-580 Precision :):)
In de HVT nr 4 van 2001 werden 3 draadloze sennheisers besproken. De RS45, 65 en 85.
De RS45 vond men matig, de RS65 vond men een goed geluid hebben (lichte ruis, maar niet hindelijk). De RS85 heeft een soort ruisonderdrukker, maar men schreef daarvan dat het geluid er "mat" door werd (minder hoog, minder ruimte)
De RS65 vond men een "absolute aanrader" (als je een draadloze zocht). Als ik het goed begreep kan de zender/ontvanger wel eens last hebben van externe storingsbronnen, maar zorgt een soort AFC er dan voor dat dit snel wordt gecorrigeerd.
PS de RS65 zou een adviesprijs van 349 hebben. Ik neem aan dat de 60 een ouder model is.
typos
De RS45 vond men matig, de RS65 vond men een goed geluid hebben (lichte ruis, maar niet hindelijk). De RS85 heeft een soort ruisonderdrukker, maar men schreef daarvan dat het geluid er "mat" door werd (minder hoog, minder ruimte)
De RS65 vond men een "absolute aanrader" (als je een draadloze zocht). Als ik het goed begreep kan de zender/ontvanger wel eens last hebben van externe storingsbronnen, maar zorgt een soort AFC er dan voor dat dit snel wordt gecorrigeerd.
PS de RS65 zou een adviesprijs van 349 hebben. Ik neem aan dat de 60 een ouder model is.
typos
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Verwijderd
ik heb ook een Sennheiser koptelefoon voor me gitaarversterker (gebruik um noooit hoor)is echt mega Qwalität
Het ruisnivo van een RS65 zou 68 dB(A) zijn. Dat is natuurlijk geen CD s/r verhouding. Maar vrij normaal voor analoge bronnen. Ongeveer het ruisnivo van een goede cassetterecorder met topklasse tape en Dolby B van 10 jaar geleden. Zou me daar geen zorgen overmaken (tenzij je op heel hard nivo naar harp of piano muziek wilt luisteren of zo).
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Die was fl 299 bij Correct (op 't dorp wastie fl 329).Op zaterdag 24 november 2001 11:22 schreef Duck-Twacy het volgende:
typos
Heb inmiddels de '60 gekocht, maar ga er maandag mee terug.. er zit een scheurtje in de brug tussen de oordoppen.. beetje jammer, maar dat zal wel de schuld van de Correct zijn.
Er zaten trouwens 2 NiMH accuutjes bij, dat vind ik dan wel weer mooi, dan heb je tenminste geen last meer van dat geheugeneffect wat de NiCD batterijtjes hadden
Op de doos van deze staat voor de Ruisspanningsafstand: ">68dBA" (dat zit op zich best wel goed danOp zaterdag 24 november 2001 11:33 schreef Duck-Twacy het volgende:
Het ruisnivo van een RS65 zou 68 dB(A) zijn. Dat is natuurlijk geen CD s/r verhouding. Maar vrij normaal voor analoge bronnen. Ongeveer het ruisnivo van een goede cassetterecorder met topklasse tape en Dolby B van 10 jaar geleden. Zou me daar geen zorgen overmaken (tenzij je op heel hard nivo naar harp of piano muziek wilt luisteren of zo).
Verwijderd
hoezo is de 570 een pokke ding dan? ik heb hem zelf ook en heb ook andere senheisers getest maar vond deze toch echt beter zitten.
Pagina: 1