Toon posts:

Laptop kopen (suggesties?!)

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey Hallo,

Dit is vast al het zoveelste toptic over "welke laptop moet ik kopen?" Maaruh, ik wil toch ff weten welke jullie aanraden.

De situatie:
Ik zit nu in HAVO5 (en ik ga slagen) en ik ga volgend jaar een HBO opleiding volgen (Hogere Informatica oid). Ben daarom van plan om mijn oude Intel 486 laptopie (toshiba T2130 CT) te vervangen voor een brute laptop.

Mijn budget ligt zo'n beetje bij de 5500,- gulden. Ik wil zo'n vette mogelijke lapot hebben. Dus niet zo eentje waar ik word op kan draaien en that's it. Ik denk dat jullie mij wel begrijpen, welke laptop raden jullie aan? En waar kan ik die dan kopen?

(liefst URL zodat ik wat kan bekijken/uitprinten)
(maakt niet zo veel uit waar in Nederland)

Alvast Thx

oja, ik heb al een goede pcmia netwerkadapter (3com twv 450 gulden)

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:55
http://www.ibm.com

[edit]
moet effe wakker blijven.. toshiba stond al boven mij

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

Topicstarter
Ja, die sites had ik al gevonden, maar ik wilde graag weten wat jullie uit ervaringen / verlangens een goede laptop vinden. Ik bedoel ik kan natuurlijk wel langs de Toshiba Dealer gaan en daar een Satelite Pro ophalen, maar is dat dan ook een verstandinge keuze??

Verwijderd

Ik vind een heleboel topics als ik zoek op
'ervaringen laptop' ...

Ga daar 's tussen neuzen zou ik zeggen... :P

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:53
Er staan wel een aantal leuke namen maar er wordt er toch nog een vergeten. HP :9 .

Ik heb zelf voor mijn werk een HP XE3 en ik moet zeggen dat ik daar erg tevreden over ben.

Er zit een ingebouwde ethernetadapter in en een analoog modem. Tevens een dvd-speler die ook te gebruiken is zonder dat de laptop aanstaat.

Succes

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Met Dell heb ik wel goeie ervaringen vooral de service is perfect..de laptops voelen ook nog degelijk aan..

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:18

Metten

ik hou het graag simpel

Sony VAIO's zijn ook erg mooi, ook allemaal met ethernet en firewire enzo. En Sony heeft over het algemeen net wat betere (infolithium) accu's dan de rest.

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:44
Hoewel je al een netwerkadapter hebt zou ik in ieder geval een model nemen met interne netwerkaansluiting. Dit scheelt zoveel gedoe met kabeltjes enzo, en PCMCIA netwerkkaarten gaan gauw kapot vanwege uitsteekseltjes.

Ik ben reuze blij met m'n Sony Vaio GR214MP :9~

Verwijderd

Topicstarter
Hey, dat is een goeie, thanx voor de link. Ik kijk ook nog ff verder. :9~

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

Ik had onlangs dezelfde vraag. Uit het lezen van vele topics. zowel hier als op andere fora, is het volgende gebleken:
Je krijgt onvermijdelijk spijt als je geen Dell koopt. Zeker als je 5500 piek ter beschikking hebt.

ff editeren: neem bijvoorbeeld de Dell Inspiron 8100. Zelf samenstellen op dell.nl.

Forza Mucca!

Verwijderd

Ik ga volgend jaar ook absoluut een Dell laptop aanschaffen. Nu zou ik de inspiron 8100 kopen maar eigenlijk hoop ik dat ze volgend jaar januari/februari een nieuwere en brutere versie klaar hebben.

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

kweet niet of ze er al zijn, maar probeer er 1tje te krijgen met een Radeon 8500 erin, die dingen worden bruuuuuuuuut :D

It seemed like a good idea at the time

• Newy
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 15:12

Newy

is het nog steeds Zat

Kijk eens op www.gericom.com,
ik heb de 1st Supersonic M6T,
P3 1200, 384 mb DDR, 30 gig, 32 mb Radeon Mobility,
8x DVD, 8x RW, 24x cdrom, firewire,2x usb,1024 scherm.
Voor 4800..

Verwijderd

Ik heb net een nieuwe Dell. Pentium 1Ghz. Alles erop en eraan (zelfs GeForce kaart erin). Ik heb er heel fijne ervaringen mee. Snel, Robuust, Goede service, etc. etc.

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Ik heb hier een laptop van Toshiba, waar ik bijzonder tevreden over ben. Ik vind hem buitengewoon stabiel, en ook de behuizing is erg stevig. Perfect apparaatje.

Ik heb er even eentje voor je uitgezocht op hun website, een Satellite 3000-514. Er zit een PIII 1 Ghz in, 256MB Ram en een GeForce 2Go. Hij kost fl. 5600,=. De full specs: http://www.computers.toshiba.nl/cgi-bin/ToshibaCSG/selected_product_option.jsp?z=77&PRODUCT_ID=13020&DISC_MODEL=0 .

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 17:39
Toshiba, IBM en Dell zijn kwalitatief beter dan Compaq. Vaak hebben Toshiba en Compaq wel een wat betere look. Ik weet natuurlijk niet wat je precies wil, maar over het algemeen zijn Toshiba en Compaq wel wat goedkoper.

Ik zou dus voor Toshiba gaan.

Dit is trouwens gepost via een Compaq Armada E500. Nooit wat mee aan de hand ;-)

Verwijderd

Op vrijdag 23 november 2001 00:05 schreef Solarsparc het volgende:
Hoewel je al een netwerkadapter hebt zou ik in ieder geval een model nemen met interne netwerkaansluiting. Dit scheelt zoveel gedoe met kabeltjes enzo, en PCMCIA netwerkkaarten gaan gauw kapot vanwege uitsteekseltjes.

Ik ben reuze blij met m'n Sony Vaio GR214MP :9~
enne die is nu (lees: alleen vrijdag 23 nov.) in de aanbieding bij www.informatique.nl

• Luuk
  • Niet online
tip, koop geen Compaq, en zeker geen Armada

ik doe een ict opleiding waarbij iedereen een compaq armada (sig) heeft.. van de 24 uit mijn klas zijn er al mistens 10 terug gestuurd in een maand of 4.. erg brakke dingen dus.. :r :r

ik moet er wel bij zeggen dat die van mij het nog goed doet *D

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Als ik een laptop zou kopen zou het absoluut een Sony Vaio worden. Zien er zwaar geil uit, hele goede schermen (en groot!) , FireWire , Vette HDD's (meestal +30GB), goede videokaart , DVD en meestal ook nog een cd-writer.
Wat wil je nog meer ?

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Let even op, er is een goede kans dat je opleiding een aardige deal heeft met betrekking tot laptops. Ik hoor dat van steeds meer HBO's, naast TU/e en zo.

Het voordeel daarbij vind ik niet in de eerste plaats de prijs (die erg leuk kan zijn) maar service level agreements en verzekeringen die je collectief kunt afsluiten. Als je voor die diensten 'in de markt' gaat kijken is het vaak onbetaalbaar ( goeie SLA) of nauwelijks te krijgen tegen intereessante voorwaarden (verzekering).
Dus als je het op kunt brengen, wacht nog even. Ook al, omdat je dan tegen de tijd dat je het ding echt nodig hebt iets beters kunt kopen!

Oh, en over merk: ikzelf heb een Toshiba Sattelite Pro (doe TU/e avondopleiding), en die bevalt erg goed. Robuust, compleet. Jammer alleen dat ie vrij groot en zwaar is, maar daar staat tegenover dat alles wat je wil er gewoon in zit ipv losse kastjes, PC-kaartjes en kabeltjes.

Succes met je keuze.

Zoef

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 21:57 schreef Laurentz het volgende:
Hey Hallo,

Dit is vast al het zoveelste toptic over "welke laptop moet ik kopen?" Maaruh, ik wil toch ff weten welke jullie aanraden.

De situatie:
Ik zit nu in HAVO5 (en ik ga slagen) en ik ga volgend jaar een HBO opleiding volgen (Hogere Informatica oid). Ben daarom van plan om mijn oude Intel 486 laptopie (toshiba T2130 CT) te vervangen voor een brute laptop.

Mijn budget ligt zo'n beetje bij de 5500,- gulden. Ik wil zo'n vette mogelijke lapot hebben. Dus niet zo eentje waar ik word op kan draaien en that's it. Ik denk dat jullie mij wel begrijpen, welke laptop raden jullie aan? En waar kan ik die dan kopen?

(liefst URL zodat ik wat kan bekijken/uitprinten)
(maakt niet zo veel uit waar in Nederland)

Alvast Thx

oja, ik heb al een goede pcmia netwerkadapter (3com twv 450 gulden)
Hee, een middelbare scholier die geen scooter onder zijn reet heeft (anders heb je geen 5500 ballen budget voor een pc toch....????) :P :P :P :P :P :P :P

Verwijderd

Topicstarter
Hoe raadt je het zo.... :) Maaruh, als je de volgende website bezoekt, begrijp je wel hoe ik aan mijn centen kom: http://www.wewebdesign.x1.nl

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Op zaterdag 24 november 2001 12:35 schreef Laurentz het volgende:
Hoe raadt je het zo.... :) Maaruh, als je de volgende website bezoekt, begrijp je wel hoe ik aan mijn centen kom: http://www.wewebdesign.x1.nl
Uh, nee. Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe je geld verdient met een 100% witte pagina (bekeken in Moz 0.9.6).

Maar da's redelijk off-topic hier, vrees ik :-)

Zoef

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:43

Floor-is

5.2

Op vrijdag 23 november 2001 14:09 schreef Newy het volgende:
Kijk eens op www.gericom.com,
ik heb de 1st Supersonic M6T,
P3 1200, 384 mb DDR, 30 gig, 32 mb Radeon Mobility,
8x DVD, 8x RW, 24x cdrom, firewire,2x usb,1024 scherm.
Voor 4800..
Euhm als je dan naar Gericom gaat (zou ik ook doen hoor!) kijk dan eens naar deze:

http://www.gericom.com/cfml/frame.cfm?page=store&kategorie=notebooks&artnr=22401&user=factory_outlet
Intel(R) Pentium(R)III
14.1" TFT Active Matrix
Prozessor 1.2GHz
Festplatte: 30 GB HDD
Speicher: 512 MB SDRam
Digital Drive: Combo 4/4/6/24
Graphic: ATI Radeon M6P 32MB!
Interface: TV Out, Firewire IEEE 1394
incl internes FDD 1.44MB, 3.5"
Windows(R) XP(R) Home
2x USB, 1x Typ II PCMCIA
Modem: intern 56k V90
Netzwerk: intern LAN 10/100
Smart Li-Ionen Akku
1 Jahr Pick-up Service Garantie
En dat alles voor: &Euro;2,244.00 (4945,- ex verzendkosten)

Bericht hierboven

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
De Sony VAIO GR-2XX serie is ook zeer mooi.

Zeer mooi afgewerkt en mooie kleuren (Beste wat ik ooit gezien heb, daar kan geen dell of gericom tegen op)
Lekker stevig, en voor dat geld heb je een PIII-M 1ghz een goed scherm, alles onboard, 16mb radeon videokaartje en een DVD/cdrw combo met tv-out.

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Op zaterdag 24 november 2001 18:37 schreef Ghost het volgende:
De Sony VAIO GR-2XX serie is ook zeer mooi.

Zeer mooi afgewerkt en mooie kleuren (Beste wat ik ooit gezien heb, daar kan geen dell of gericom tegen op)
Onzin, heb dat ding laatst nog in de winkel gezien. Zo speciaal vind ik de afwerking niet, al is het design best wel mooi.

• Solarsparc
  • Laatst online: 01:44
Nou nou, laten we niet subjectief worden hè?

(/me heeft een GR214MP)

Verwijderd

Ik heb een Dell 4100 900Mhz, ben er erg tevreden mee, zeer relaxte fleptop

Verwijderd

Een goedkoop dingetje wil ik, zoeen waar windows 95 op zit ofzo, een netwerkaartje (als het mee zit) 3,5" floppy ofzo, accu.

Dan ben ik al blij, kan ik alvast in de bus naar huis een beetje tikken, meer hoef ik niet.

Iemand zo'n ding liggen die ie niet gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
De meeste laptops worden verkocht omdat de accu versleten is en het laptopje het niet meer waard is om een nieuwe te kopen. (accu's zijn niet goedkoop)

Ik heb zelf dus een Toshiba 2130 CT. Deze had ik ooit (2à3 jaar) geleden van mijn zakcentjes gekocht voor 800 gulden inclusief iets wat leek op accu, power snoeren, LPT linkkabel, 'standaardsoftware', en een tas (Solidex of zo).
Ik stond er van versteld hoe lang die oude accu het nog volhield (20 à 40 minuten). Mijn laptop werkte vroeger voor een welbekende bank. Deze vergte veel van de laptops (wachten kost geld) en daarom is mijn Toshiba volgepropt met ram (max 32 mbram) en expansie shit. Daar kwam ik later pas achter.

Wat ik dus wil zeggen, kijk eerst even goed voordat je een oude laptop koopt. Check ook even of de HDD geen verotte sectoren heeft, alle pixels op het TFT schermpje werken. En of de laptop al het geheugen goed kan tellen met opstarten. Ook is het leuk om even te kijken hoe lang de accu het uithoudt. Dit doe je heel eenvoudig door ff de stekker eruit te trekken en te kijken hoe de verkoper reageert als je de laptop de opdracht geeft de gaan defragmenteren...

Ik heb hier thuis 2 laptops, 2 oude lapops wel te verstaan.

Een IBM Thinkpad 750cs (8mbram - Intel 486 - TFT 16kleuren 640*400 -
300MB HDD - 2 PC-card sloten) De HDD en het MBRAM kun je vervangen (toetsenbord eraf en je kunt gaan modden). Ook kun je net als elke laptop zo'n beetje een externe monitor aansluiten.

Mijn andere laptop is een Toshiba 2130CT. 500 Mb HDD, gecomprimeerd (ja dat kan met win98) tot 900 MB. 32 MBRAM, TFT 16 bit 640*800. Deze proc, een Intel 486 draait zonder problemen Age Of Empires I, welke een systeemeis heeft van minimaal een Intel Pentium 90Mhz. Bij deze laptop kun je alleen nog maar de HDD verbeteren, het geheugen is al aan zijn max. Het HDD slot is universeel, dwz dat je de nieuwste laptop hdd's in kunt bouwen in deze, wat heel eenvoudig is overigens. In deze laptop passen ook 2 pc-cards. Eentje is mijn 3com PCMIA ethernet kaartje van 450 piek, en die andere heb ik uit die IBM laptop, een Modempie van rond de 20kbs

Bijde laptop's hebben een accupoint (rubber dopje tussen de letters GH en B op het toetsenbord, wat de muis voorsteld.

<edit>
Op de IBM toplap staat Win95 met Word 2000, zonder problemen draait hij dit, wat ik niet verwacht had van zo'n oude laptop.

Op de Toshiba staat Win98 SP1 met Office XP. Dit had ik ook niet verwacht, maar toch werkt het. Je kunt er lekker mee typen en internet surften.
</edit>

Verwijderd

Wil je dr 1 van kwijt voor een "redelijke" prijs?

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Op vrijdag 23 november 2001 16:10 schreef GenetiX het volgende:
Toshiba, IBM en Dell zijn kwalitatief beter dan Compaq. Vaak hebben Toshiba en Compaq wel een wat betere look. Ik weet natuurlijk niet wat je precies wil, maar over het algemeen zijn Toshiba en Compaq wel wat goedkoper.

Ik zou dus voor Toshiba gaan.

Dit is trouwens gepost via een Compaq Armada E500. Nooit wat mee aan de hand ;-)
Ik heb er ook zo 3, voor me werk en alles :D

En ik vind hem onwijs brak bagger aars lelijk :)

Verwijderd

Heel makkelijke Keuze... hijs nog niet uit hij komt pas a.s donderdag m,aar toch heb ik hem stiekem al besteld en zit er op te wachten :-)

COMPAQ PRESARIO 2700EA-XP

NLG 5039,00 exc. btw

Topmodel met Windows XP

De Compaq draagbare thuiscomputers staan voor gebruikersgemak, innovatie en zekerheid. Uiteraard heeft Compaq voor de draagbare thuiscomputers de nieuwste features toegepast zoals de Compaq FutureBay spelers. Met deze oplossing kan men in één drivebay of een DVD speler, een CD ROM speler, een Floppy drive of een CD schrijver plaatsen .
Specificaties

Intern:

1 GHz Pentium III-M processor met verbeterde Speedstep technology
256 MB SDRAM intern geheugen (max. 1GB)
512 KB 2nd level cache geheugen
20 GB ULTRA DMA harde schijf
MiniPCI 56 Kbps V.92 data/faxmodem + 10/100 mbps RJ-45 Ethernet-aansluiting
Vaste DVD speler
Uitwisselbare CD-RW drive (FutureBay II)
Uitwisselbare 3.5" 1,44 MB floppy drive (FutureBay II)
PC-Card slot: 1x Type II compatible
Geluid:
16-bit SoundBlaster Pro Compatible geluidskaart
Geïntegreerde JBL Pro speakers met Bass reflex
Aansluitingen: Microfoon, Luidsprekers, Hoofdtelefoon
Video:
ATI Mobility Radeon M6-P grafische kaart
32 MB DDR SDRAM videogeheugen
S-Video TV-out (RCA aansluiting)
15" TFT-scherm
Voeding:
Voorzien van 1x High-capacity Li-Ion accu
Overig:
2 x USB
Parallel poort, SPP/ECP (DB25 connector)
Mouse of keyboard poort - (PS/2 connector)
Touchpad met 4-way scroll-button
iLink IEEE1394 FireWire aansluiting
Kleur: Blue shade zwart met moondust silver deksel.
Geïnstalleerde software:
Microsoft Windows XP Home editie NL
CompaqNET Internet
Norton AntiVirus + CD
Word 2000 NL voor Windows XP
Works 2000 NL voor Windows XP
Incl. Recovery CD (Restore CD optioneel)
Software Choice Program (vrije keus uit een uitgelezen selectie CD ROM's en DVD's)
Gewicht: 3,4 kg.
Afmeting (bxhxd): 32,7 x 4,1 x 27,9 cm
1 jaar carry-in garantie

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:01
Mooi laptopje die compaq maar alleen wel weinig uitbreidingsmogelijkheden (1x pccard type II)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op dinsdag 27 november 2001 16:49 schreef marcje het volgende:
waslijst
Wat?!? geen 2e batterij? (standaard bij mijn dell C600)..

Tss.. :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Als je echt goedkoop aan je laptop wilt komen, kijk dan even op [SPAMMERT]! Altijd de scherpste prijzen voor je notebook.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Spammert is fout bezig :r

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• tweakerbee
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Op zaterdag 24 november 2001 18:09 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Euhm als je dan naar Gericom gaat (zou ik ook doen hoor!) kijk dan eens naar deze:

http://www.gericom.com/cfml/frame.cfm?page=store&kategorie=notebooks&artnr=22401&user=factory_outlet
[..]

En dat alles voor: &Euro;2,244.00 (4945,- ex verzendkosten)
Floris kan niet rekenen >:) Hij is de laatste 10 cent vergeten :D

edit: en * tweakerbee kan niet quoten...

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Ik heb ook pas een laptop aangeschaft. Na lang overwegen kwam ik tot de conclusie: Toshiba 3000-514. Waarom?
P3 1GHz, 256MB, FireWire, Geforce2 Go, TVout, 20GB HDD, ect.
Oja: DVDRW

EN: Legaal Windows XP en MS-Works 2001 :)

Nu ik een een aantal weken mee gewerkt heb kan ik je het volgende zeggen:

Goede dingen

- Lekker stabiel ding. Doet lang over zijn accu (soms meer dan 3,5 uur).

- Instelbare kloksnelheid (1GHz, 730 MHz en 527 MHz (ongeveer). Handig, want dan wordt ie niet zo warm wanneer je alleen maar het serieuze werk moet doen. Accu gaat zo ook langer mee.

- Lekker helder scherm. (Mijne heeft 1 dode pixel)

- UT draait strak op. Laatst nog gespeeld hahahaaa ik op mijn laptop iedereen ownen op gamepoint instagib :P

Minder goede dingen

- Geen seriele poort

Mmmmz, moest ff post doen, pas achtergekomen dat gathering-tweakers wel cool is en dit is mijn eerste post ;)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:01

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Zijn er bdw al andere merken dan Dell met een resolutie groter dan 1024 * 768? (Dell heeft 1400 * 1050 en zelfs 1600 * 1200).

Verwijderd

Vergeet de laptops van http://www.topline.nl/ niet!
Bijzonder compleet en goedkoop, ze worden gemaakt door Tulip, dat is dus heus geen rotzooi.

Voor 5500 piek kan je een hele mooie laptop gaan samenstellen. :)

Laat even weten welke je uiteindelijk hebt gekocht!?

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op vrijdag 30 november 2001 12:52 schreef simmayor het volgende:
Vergeet de laptops van http://www.topline.nl/ niet!
Bijzonder compleet en goedkoop, ze worden gemaakt door Tulip, dat is dus heus geen rotzooi.

Voor 5500 piek kan je een hele mooie laptop gaan samenstellen. :)

Laat even weten welke je uiteindelijk hebt gekocht!?
Topline zuigt :r heb er teveel slechte ervaringen mee gehad (ook met de service!)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Op vrijdag 30 november 2001 12:47 schreef Femme het volgende:
Zijn er bdw al andere merken dan Dell met een resolutie groter dan 1024 * 768? (Dell heeft 1400 * 1050 en zelfs 1600 * 1200).
*cough*Apple*cough* ;-)

Zoef

Verwijderd

he,

hou de aldi in de gaten, ze hebben daar altijd goeie pc's en labtops voor nix, helemaal voor nix,
d'r is ook goede service (als je die al nodig heb)

ze leveren altijd medion www.medion.de (duits)
laatst nog (geen labtop, maar toch) P4 1,8
40 gb
256 sd
gf 3 ti 200
5.1 soundchip
nic
dvd
16x writer
digitaal audio in/uit
enz

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 12:47 schreef Femme het volgende:
Als die er al zijn (compaq geloof ik ook, 1280x1024) zijn ze alleen verkrijgbaar met de allerduurste configuraties... en dat is gelukkig bij DELL niet zo. 8100 en (4100?) zijn standaard zelfs 1400*1050...

* Stoned-cow heeft 8100 die nu verzonden hoort te zijn, maar die niet getraceerd kan worden bij UPS :? help, iemand suggesties? :(
Pagina: 1