en heeft er al diverse plaatjes mee geschoten ??
ben echt BENIEUWD naar de kwaliteit van de foto's ervan
zoek je die toch op internetOp donderdag 22 november 2001 21:37 schreef ZOMERZON het volgende:
en heeft er al diverse plaatjes mee geschoten ??
No production networks were harmed during this posting
Vooral nightFRAMING is handig. Je kan je compositie met IR opzetten en op het moment supreme gaat ie flitsen. nightSHOT is een leuke gadget.Op zondag 25 november 2001 17:26 schreef thefirstikke het volgende:
Coole optie voor een digicam trouwens
Verwijderd
Ik heb mijn 707 nu sinds gisterenOp maandag 03 december 2001 20:44 schreef pentagon het volgende:
Jah ik heb hem ook al een tijd... hebben jullie geen last van BFS? Blue Flash Syndrome?
Ik ben bij sony geweest te badhoevedorp voor een firmwareupdate waarna het probleem geheel is verholpen.
Hoe weet je of de jouwe ut ook heeft?
:maak in slechte lichtomstandigheden een foto van een wit vlak (in echt slechte lichtomstandigheden dus) en gebruik de flitser (foto's maken in AUTO modus, groene cameraatje) en er dan 20 maken. resolutie maakt niet uit.
Dan met acdsee (oid) door die foto's heenbladeren achterelkaar, als je erg grote kleurverschillen hebt (uitlopend tot KNALblauwe foto's) dan heb je BFS. Je kan bij Sony te Badhoeve dorp gewoon binnenwandelen en in een uurtje isset gefixed.
Verwijderd
Laat ik daar nou eens hemelsbreed een kilometertje of twee vandaan wonen.Op woensdag 05 december 2001 12:51 schreef pentagon het volgende:
1 foto op de 10 is normaal. Maar test maar eens op een muur, en scroll dan met acdsee/exif viewer door die foto's heen. en je zal zien dat de kleuren sterk uiteen lopen. en dan kun je hem 1,5 week kwijt zijn of ff naar badhoevedorp rijden... waar ze hem in een uurtje fixen voor je. kostenloos natuurlijk
Verwijderd
Correctie, op het moment supreme gaat ie nog effe laserfocussen, vooral handig als je je neefje fotografeerd, vooral als ze er achter komen dat ze ook nog kunnen lopen, die kwam keihard op het licht afrennenOp zondag 25 november 2001 18:56 schreef paella het volgende:
[..]
Vooral nightFRAMING is handig. Je kan je compositie met IR opzetten en op het moment supreme gaat ie flitsen. nightSHOT is een leuke gadget.
Douchekop met nightshot wil niet echt, nightshot gebruikt redelijk lange sluitertijd. Nightframing is wel mogelijk maar dan ga ik eerder voor manual focusOp zaterdag 24 november 2001 11:50 schreef ZOMERZON het volgende:
ziet er al echtuit
hoe ziet een "nightshot" eruit met dat ding ??
of een douchekop scene
Net effe getest met mn minidisc deckOp donderdag 06 december 2001 21:26 schreef pentagon het volgende:
Al eens met NightShot je voorkant van je VideoRecorder/DVD speler gekeken? Dan kijk je dwars door het zwarte plastic heen. Veel dingen kun je zo zien omdat het licht erdoor heen kan.
Verwijderd

Hoezo layout fuckupOp vrijdag 04 januari 2002 15:53 schreef awesdorp het volgende:
Mega cool de 707. Ik heb er maanden op moeten wachten maar ben nu 1,5 maand een gelukkige eigenaar.
Op dit moment rond de 2000 foto's gemaakt en erg cool.
Heb vorige week foto's op cd weggebracht, kijken wat het resultaat wordt qua afdruk.
[afbeelding]
25xx DPI van Disneyland Paris vorige maand.
PS. 3250,- voor neergelegd. (winkel)
Maar 1,5 MB valt dus nog wel meeOp vrijdag 04 januari 2002 17:54 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
Hoezo layout fuckup
Leuk voor de modemmers
PS. Ik heb ook de 707 maar met veel accessoiresdus 4000 piek kwijt
ejOp vrijdag 04 januari 2002 17:57 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Maar 1,5 MB valt dus nog wel mee
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
Verwijderd
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Hoe kom je daaraan? Volgens Sony is die pas in mei in Nederland leverbaar.Op vrijdag 04 januari 2002 17:54 schreef FerryHeibrink het volgende:
Afstandsbediening
May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
Verwijderd
Verwijderd
Daar ben ik heel duidelijk in; Je moet kopen wat je zelf wil zolang je maar het geld hebt om het uit te geven. Voor de één is het een luxe, voor de ander niet, maar een must.Op zondag 17 februari 2002 22:18 schreef LoneGunman het volgende:
Tja, 't is een zeer mooie camera. Alleen ik ben en blijf nog steeds van mening dat over een dergelijke uitgave goed moet nadenken: het gros van de mensen gebruikt lang niet het volle potentieel van de camera. Is ook goed te zien bij de reacties in dit topic.
Maw: koop een camera die voor de doeleinden geschikt is die jij voor ogen hebt, en koop niet gewoon standaard de duurste. Orieenteer je goed op de digitale camera-markt, en ga niet af op de reactie van één (digi)foto-leek, die totaal geen ervaringen heeft met andere camera's en fotograferen in het algemeen.
Natuurlijk, met de 707 kan iedere mongool mooie foto's maken, alleen of die beter worden dan dat dezelfde mongool deze maakt met een camera van €450? Nee dus.
Verwijderd
Met nightshot en een IR-fliter kun je door kleding heen kijken. Vooral bij zwembaden enzo (door de warmte) :Op zondag 25 november 2001 12:30 schreef ZOMERZON het volgende:
grainy, maar dat is kenmerkend voor een nightshot
zal het je niet na kunnen doen met me 505v
Iedereen dus opgepast voor / ongepast met Sony cam shooters!Met nightshot en een IR-fliter kun je door kleding heen kijken. Vooral bij zwembaden enzo (door de warmte) :
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ow ja dat zou vet zijnOp donderdag 27 juni 2002 15:28 schreef aardappelhoofd het volgende:
Als er een soort van inkooopactie van memorysticks komt dan wil ik wel meedoen...Ik heb namelijk een sony dsc p20...draait dus ook op memorysticks
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq