monitor klonen

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 10:45
Ik ben volgende week jarig en nu wou ik hier paar vrienden en vriendinnen uitnodigen om divxjes te kijken :). Nu heb ik hier niet zo veel plaats om allemaal achter één 19 inch scherm te gaan zitten. Dus wou ik er een tweede monitor tijdelijk aan koppelen. Mijn plan was dus alles wat op het primaire scherm gebeurt te klonen op het secundaire scherm. Gaat dit?? Software?? Links??

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

VGA splitter nemen, werkt perfect, is een verloopstekker van 1 aansluiting naar 2. Misschien ook wel te koop voor verloop naar 3 maar dat weet ik niet zeker.
Dan gaat het zeker lukken.

Of het met software kan weet ik niet, misschien wel. Even met www.google.com zoeken naar mirror screen, mirror primary screen, mirror window, enz.

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

bij mijn weten zijn er kastjes verkrijgbaar in de computerwinkel waar je een VGA kabel (uit je video-kaart) in doet en er dan meerdere monitoren op aan kan sluiten die dan allemaal het zelfde beeld weergeven.

dit moet je hebben.

suc6 mr._Anderson 8-)

[/edit]
die vga splitters dus
[edit]

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 21:38 schreef mr._Anderson het volgende:
bij mijn weten zijn er kastjes verkrijgbaar in de computerwinkel waar je een VGA kabel (uit je video-kaart) in doet en er dan meerdere monitoren op aan kan sluiten die dan allemaal het zelfde beeld weergeven.

dit moet je hebben.

suc6 mr._Anderson 8-)

gewoon 2 videokaartjes gebruiken.

[/edit]
die vga splitters dus
[edit]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Robin201 jij maakt altijd van dit onnuttige posts of je post weer eens iets wat in de faq staat enzovoorts...heb je niets beters te doen dan van die lompe reacties...:?

Ja je kan het met een Vga splitter doen...of als je Tv-Out op je Videokaart hebt hem aansluiten op de televisie? zet je comp beneden enzow..:)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• nebula
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2003
Of nodig maar de helft van je vrienden uit... :p
Pagina: 1