Welke stille bigtower voor 3 3,5" apparaten?

Pagina: 1
Acties:

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:37
Ik heb op dit moment een miditower met 2X een harde schijf en 1 floppy drive. Gevolg is dat mijn complete ruimte voor 3,5" apparaten bezet is. De harde schijven worden nu erg warm, omdat ze heel dicht bij elkaar zitten. Daarom wil ik een bigtower kopen. Ik heb naar de site van AOpen gekeken naar de HQ08 bigtower biedt ook maar de ruimte aan 3 harde schijven en/of floppy's. Welke stille bigtower moet ik kopen zodat er voldoende ruimte tussen mijn harde schijven zit? Ik heb daarnaast nog een brander en dvd-rom, allebei IDE.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Chieftech kassie met een stille enermax voeding erin ???
Hoeveel wil je uitgeven ?

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:21
Wat voor kast heb je? Als je onder de 3,5 Bays nog veel ruimte hebt, kun je met mecano de harde schijven verder van elkaar af zetten... Met eventueel een FAN erbij

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:42

Exirion

Gadgetfetisjist

->[HA]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• TweakersOnly
Op donderdag 22 november 2001 21:02 schreef Da Joker het volgende:
Chieftech kassie met een stille enermax voeding erin ???
Hoeveel wil je uitgeven ?
Op dit moment heb ik al een Enermax 350 Watt voeding in mijn ATX Miditower (NoName). Probleem is dat mijn PC sinds de installatie van mijn 2e HD flink meer herrie is gaan maken. Ik vermoed dat de temperatuur in de kast te hoog wordt en dat daardoor de fans of de voeding te veel lawaai maken. De kast zit nu bijna helemaal vol, vooral door de vele kabels van die Enermax voeding.

Ik denk dat een Bigtower de temperatuur en stilte van mijn PC ten goede komen. Ik heb geen nieuwe voeding nodig, puur de kast. De huidige voeding zet ik om in de nieuwe kast.

• TweakersOnly
Op donderdag 22 november 2001 21:08 schreef Exirion het volgende:
->[HA]
Hoe bedoel je, daar stond íe toch al. :?
Pagina: 1