Toon posts:

MSN Messenger bug :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb toennet een coole bug in msn messenger/passport ontdekt. je kan een passport aanmaken onder een cool e-mail adress, wat niet van jou is (bv bill_sux@microsoft.com) en als je dan onder dit passport in msn inlogt. krijg je een of ander irritant ding dat zegt dat je je e-mail moet checken en je passport moet actieveren. negeer dit gewoon en je passport werkt :) (alleen je kan je nick niet veranderen... boeie :))

ik heb natuurlijk al de bug gemeld bij msn zelf maar vond t leuk om t ff te melden :P
btw... bill_sux@microsoft.com is al door iemand geregt... ikke :)

Verwijderd

Zoiets noem ik niet echt een bug, eerder een slordigheidje of een feature

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 21:10 schreef RobinVR het volgende:
Zoiets noem ik niet echt een bug, eerder een slordigheidje of een feature
tis een slordigheidje... maar das toch een bug ?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ik vind het wel een leuke bug >:)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 21:26 schreef dreeke het volgende:
ik vind het wel een leuke bug >:)
je kan er idd leuke dingen mee doen als je dat wilt :+ >:)

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 12:39

YpS

gegegege >:)
zo had een vriend van me ook een bug gevonden...
hij maakte met ASCII waarde een keyboard na.. drukte op enter.. en toen! toen.... toen...

werd al zijn volgende tekst wa ie typte rechts uitgelijnt :7

was ook vet stoer .... weet alleen nie meer of da nu nog kan :? we hebben het bij de weg nie gemeld *D

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 21:50 schreef YpS het volgende:
gegegege >:)
zo had een vriend van me ook een bug gevonden...
hij maakte met ASCII waarde een keyboard na.. drukte op enter.. en toen! toen.... toen...

werd al zijn volgende tekst wa ie typte rechts uitgelijnt :7

was ook vet stoer .... weet alleen nie meer of da nu nog kan :? we hebben het bij de weg nie gemeld *D
Heeft die vriend geen hobby's? >:)

Verwijderd

Op iemand anders z'n e-mail adres kan t dus ook (al is t maar tot ie z'n email ziet). Da's een enorme beveiligingsfout!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 23:30 schreef dev het volgende:
Op iemand anders z'n e-mail adres kan t dus ook (al is t maar tot ie z'n email ziet). Da's een enorme beveiligingsfout!
t hoeft niet eens een bestaand e-mail adress te zijn :P

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 23 november 2001 17:28 schreef Matty_ het volgende:

[..]

t hoeft niet eens een bestaand e-mail adress te zijn :P
Er blijft dan wel achter je mail adres nog de tekst (Email address not verified) staan... toch maar bestaand mail adres nemen??

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 november 2001 17:41 schreef blackd het volgende:

[..]

Er blijft dan wel achter je mail adres nog de tekst (Email address not verified) staan... toch maar bestaand mail adres nemen??
ik weet niet of bill_sux@microsoft.com een bestaande e-mail is... maar t lijkt me iig niet zo

• blackd
  • Niet online
Dat zal vast geen bestaand adres zijn. Je krijgt bij aanmelding voor een password namelijk een email naar je aanmeldings-emailadres gestuurd, ter verificatie. Zolang je niet hebt geverificeerd dat het mail adres van jou is, blijft er {Email address not verified} achter je email adres staan. Daarom kan je beter een bestaand mail adres nemen, dan krijg je een verificatiemail. 't moet dan natuurlijk ook wel van jou zijn jah...

edit:
zo'n beveiligingsfout is het dus niet, want het is dus duidelijk niet je mail adres als er (Email address verified) achter je naam staat

Verwijderd

Ik weet ook een bug in MSN Messenger 4.5. Als je bij de smileys kijkt zie je als je op een smiley blijft staan bijv. dit "Gezichtje :)" waarbij dat laatste de toetscombinatie is. Alleen bij dat hondje zie je alleen "hondengezichtje"en niet de toetscombinatie. Niet echt boeiend maar het is er wel een.:)

• blackd
  • Niet online
Op vrijdag 23 november 2001 18:16 schreef Niek het volgende:
Ik weet ook een bug in MSN Messenger 4.5. Als je bij de smileys kijkt zie je als je op een smiley blijft staan bijv. dit "Gezichtje :)" waarbij dat laatste de toetscombinatie is. Alleen bij dat hondje zie je alleen "hondengezichtje"en niet de toetscombinatie. Niet echt boeiend maar het is er wel een.:)
Hondje? Waar zit die? GoT smileys rulez :)

Verwijderd

Op vrijdag 23 november 2001 18:22 schreef blackd het volgende:

[..]

Hondje? Waar zit die? GoT smileys rulez :)
Op dat smiley menu klikken, staat een hondje bij. Ongeveer in het midden.

• blackd
  • Niet online
Bij mij is dat een :X, staat rechts van de }:O

(psst: ik heb GoT smileys in MSN 4.5)

• BoutWout
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-05 10:47
Mijn passport mail adres bestaat niet meer, dat is helemaal perfect, ik kan alles veranderen wat ik wil, maar niemand kan mij meer mailen op dat adres, perfect...

Red een boom, eet een bever

Verwijderd

Tis geen bug van dat mail adres..!

Ze hebben dat gewoon zo gemaakt.. dat als je het activeert, dat je dan wel al je mogelijkheden krijgt..! het staat geinig i know :)!

Maar ik heb toch wel liever dat je je naam kan changen!

Greetz,

SyDrome!

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
hmm dit wist ik al lang.is geen nieuw nieuws ofzo..ik had ze ook gemaild hierover en lange tijd geleden..

• Yo-L
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 00:05 schreef Kev0867 het volgende:
hmm dit wist ik al lang.is geen nieuw nieuws ofzo..ik had ze ook gemaild hierover en lange tijd geleden..
daarom is de eerste post in dit topic ook van 22 november 2001

Verwijderd

Sjongejonge dit is geen bug.. denk je dat microsoft dit niet weet ofzo.. het duurt alleen f*cking lang voordat je zo'n activation email krijgt, dus kan je alvast je account gebruiken.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:36

AMDFreak

Intel is zo..

is wel grappig :D
maar ach.. je hebt er niks aan :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-08 20:35

evaarties

Powerball @ 12.582

Op vrijdag 23 november 2001 18:16 schreef Niek het volgende:
Sommige smilies hebben ook een verkeerde vertaling. De muzieknoot is bijv vertaald met notitiebriefje |:(

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Misschien geen bug, maar wel een beveiligingsfout. Je account hoor je natuurlijk niet te kunnen gebruiken tot het geverifieerd is.

Verwijderd

Is wel handig... Je mag dan wel niet van Microsoft gaan spammen, maar dat schijnen de afzenders van de 100 spam mailtjes die ik krijg in MSN niet te boeien. (ps, dat adres heb ik alleen maar aangemaakt op mijn server en NIEMAND (die ik ken) kent dat adres heb het zelfs ook nooit meer gebruikt, rara politiepet, hoe komen ze achter mijn email adres dan ? Volgens mij verkopen die homo's van MSN mijn gegevens gewoon aan spammers voor a big amount of $$$$
Pagina: 1