ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Een beetje duidelijkere uitleg van wat je bedoelt zou voor mij in ieder geval wel prettig zijn wil ik er eventueel een zinnig antwoord op kunnen geven....Op donderdag 22 november 2001 20:41 schreef Heintje het volgende:
Dat wil ik dus gaan doen. Maar kan ik van de gescande diaŽs plaatjes van fatsoenlijk formaat maken zonder tegen megapixels aan te gaan zitten kijken?
Ik kan niet helemaal volgen wat je bedoelt... Je wilt dia's inscannen.... da's me wel duidelijk. Maar wat bedoel je met die megapixels........
Mjah, je hebt natuurlijk speciale dia-scanners daarvoor..
Die geven zeker wel een goed resultaat..
Maar met een gewone scanner!? Hmm lijkt me niet echt dat dat goed gaat werken.. Maargoed, je kunt het natuurlijk altijd proberen, en kijken of je tevreden bent met het resultaat!
Die geven zeker wel een goed resultaat..
Maar met een gewone scanner!? Hmm lijkt me niet echt dat dat goed gaat werken.. Maargoed, je kunt het natuurlijk altijd proberen, en kijken of je tevreden bent met het resultaat!
Nadeel van een dia-scanner is dat ze vrij prijzig zijn (uit mijn hoofd 750 piek). Het schijnt wel te werken.
Verwijderd
Je kunt met een redelijk goedkope special dia scanner van
Primefilm scannen (+/- 400,00). Ik heb er wat negatieven mee gescanned en de kwaliteit is redelijk. Het grootste probleem is de kwaliteit van je dia's.
Primefilm wordt geimporteerd door onder andere www.computerline.nl
Primefilm scannen (+/- 400,00). Ik heb er wat negatieven mee gescanned en de kwaliteit is redelijk. Het grootste probleem is de kwaliteit van je dia's.
Primefilm wordt geimporteerd door onder andere www.computerline.nl
ik bedoel met megapixels dat het beeld lelijk opgeblazen wordt bij het vergroten van de dia. Is er een methodes/software om een redelijk formaat plaatje (en scherp) te maken van je gescande dia?
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Pagina: 1