Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig
ik heb zelf van iemand een soundblaster live! value geleend, die ondersteund maar 4 speakers, en als je de 5300 koopt is het een beetje jammer van de 5de speaker, zoals ik het nu heb... ik ga denk ik binnenkort de audigy kopen
Dit setje ga ik binnenkort ook kopen 
Alleen ik vraag me af wat je wilt met een 5.1 setje op een TV
5.1 is echt bedoeld voor games en DVD
Zonder bron geen 5.1
, (stond vandaag al eerder in een topic
)
Maar al zou je wel een dvd speler hebben (stand-alone) met een ingebouwde 5.1 versterker of een aparte versterker kun je de inspire er gewoon op aansluiten
Als je het via je pc wilt doen , zul je een 5.1 geluidskaart moeten kopen zoals bv de SB Live 5.1 of de SB Audigy
Alleen ik vraag me af wat je wilt met een 5.1 setje op een TV
5.1 is echt bedoeld voor games en DVD
Zonder bron geen 5.1
Maar al zou je wel een dvd speler hebben (stand-alone) met een ingebouwde 5.1 versterker of een aparte versterker kun je de inspire er gewoon op aansluiten
Als je het via je pc wilt doen , zul je een 5.1 geluidskaart moeten kopen zoals bv de SB Live 5.1 of de SB Audigy
Nope, ook de value heeft digi out. Dus je kan fijn 5.1 luisterenOp donderdag 22 november 2001 20:37 schreef Freezo het volgende:
Dan nog een vraagje, ik heb de SB Live Value, ik denk dat ik dan een andere kaaart moet kopen , klopt dit?