Toon posts:

Nieuwe boxen nodig?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu van cambridge soundworks SW 310 dus een subwoofer en 2 boxjes ik heb een kamer van 3 bij 3.5 en ik wil een surround dus 4.1 setje kopen maar heeft dit wel nut in mijn kleine kamer. Maar dit is misshien voor mijn (oude) want zo lang heb ik ze nog niet. en het is natuurlijk niet mogelijk om er nog 2 boxen op aan te sluiten.

Verwijderd

ja wel hoor, alleen hij staat zo vol met een berg speakers :)

Verwijderd

Topicstarter
Zou er veel en wat voor een verschil zijn tussen 4.1 en 2.1 Qua mp3's afspelen en films op mijn computer

Verwijderd

Ik vind persoonlijk 2.1 beter voor mp3, voor films is 4.1 misschien wel interessant maar dan moet je wel al je speakers goed kunnen plaatsen.

Verwijderd

Tja, moet jij natuurlijk weten, ik geef mn geld liever uit aan een goede stereoset, dan aan een matige 5.1 set, dat kan altijd nog.

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 21:14

GeJe

Je...

Het kan bij zijn kleine kamer, alleen ik zou je boxen niet te hoog plaatsen zodat het niet over je heen gaat. (of je moet ze richten).

Ik heb in mijn kamer (4,5x3 +-) twee floorstanders staan en nog 3 andere speakers aangesloten op mijn 5x100watt. En het is top.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 november 2001 09:32 schreef GeJe het volgende:
Het kan bij zijn kleine kamer, alleen ik zou je boxen niet te hoog plaatsen zodat het niet over je heen gaat. (of je moet ze richten).

Ik heb in mijn kamer (4,5x3 +-) twee floorstanders staan en nog 3 andere speakers aangesloten op mijn 5x100watt. En het is top.
Is het ook top met mp3's luisteren of alleen met films. Maar mijn vraag is is het een grote verbetering in vergelijking met 2.1 dat wil ik eigenlijk weten ;)

Verwijderd

Voor mp3/cd is stereo veel beter, tenzij je een goed opgenomen sacd hebt, maar die zul je wel niet hebben :)
Pagina: 1