[FS2002]Gebruikt FS2002 geen T&L??? Huh?

Pagina: 1
Acties:

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Topicstarter
Ik vroeg me af.
Hardware T&L is toch een techniek dat 3d beeldbewerking van je processor overneemt. Deze taak doet dan toch je 3D kaart?

Nou, ik heb hier dus vaak gelezen dat je, aan een snellere proc meer hebt dan aan een snelle 3d kaart om je framereate op te krikken. Waar in godsnaam heb je die T&L dan voor nodig? Maakt FS2002 daar geen gebruik van?

En die setting in Display > Hardware. Transform and Lightning, das toch niet DE T&L waar ik het over heb? Ofwel?
Zoniet wat is het dan voor optie?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
Op donderdag 22 november 2001 20:18 schreef ND het volgende:

En die setting in Display > Hardware. Transform and Lightning, das toch niet DE T&L waar ik het over heb? Ofwel?
Zoniet wat is het dan voor optie?
Ik denk het wel hoor, de meeste nieuwe spellen gebruiken hardware T&L.

[mierenneuken] Het is trouwes lighting, lightning is weer wat anders :)[/mierenneuken]

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:06
lightning (bliksem) :? ;)

Anyway, die T&L staat dus wel voor transform and lighting, kheb geen idee of fs2002 hier gebruik van maakt.

Verwijderd

Anyway, die T&L staat dus wel voor transform and lighting,
In nederlands betekend dat het voor mooie schaduw-en zorgt!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Als ik T&L uit/aan schakel zie ik ook een enorm verschil in de 'lichtval'. Zonder T&L ziet alles er hetzelfde uit maar met T&L zie je dat ineens de lichtval van de zon invloed heeft op .. erhm hoe groen het gras is bv. Klinkt vaag, ik weet het maar zo merk ik het eigenlijk.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Topicstarter
en hoe zit het bij julie met de framerate als je T&L aan of uit zet. Bij mij krijg je geen verschil, maar das omdat mijn Videokaart bagger is.

De Setting in FS2002 Transform and Lightning, is dat nou die Hardware T&L of die schaduwen geval?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:56

Fuelke

Forza Ferrari

wie wil weten wat T&L allemaal inhoudt moet me maar eens eens eintje geven, heb hier een 'Technical Brief' van NVidia (12 pagina's) liggen over het hoe en wat van Transform & Lighting

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1