Ff een vraagje van mijn kant.
Ik ben dus van plan om binnenkort (lees: op de HCC) een nieuwe HD te kopen, tot 80 gig. Maar nu denk ik dat mijn bios van m'n moederbord dit niet zomaar gaat ondersteunen. Dus ben ik op zoek gegaan naar een bios-update, en daar zitten de problemen.
Ik heb (volgens het boekje) een mobo uit de BS61M series, maar op de website van Pcchips.nl staan bij mijn weten alleen updates voor de 5,7 en 8 series.
Verdere gegevens over bios:
BIOS ID: 2A6INPN9C
BIOS Date: 08/02/99
BIOS Signon: 08/02/1999-SiS-620-2A6INPN9C-00
BIOS Type: Award Modular BIOS v4.51PG
Super I/O: ITE 8661/SiS 6801 rev 6 found at port 279h
Chipset: SiS 620 rev 2
OEM Signon: BS61M-A/BS61M-AR BIOS Ver:1.2
Deze gegevens komen uit het progje "eSupport Bios Agent" van de award website.
De vraag is nu dus welke bios-upgrade ik moet hebben, als er al een update voor is.
Alvast bedankt.
ps. Ik weet dat pcchips hier niet geliefd is (zachtjes uitgedrukt), maar ik had het mobo niet voor het uitkiezen....
Ik ben dus van plan om binnenkort (lees: op de HCC) een nieuwe HD te kopen, tot 80 gig. Maar nu denk ik dat mijn bios van m'n moederbord dit niet zomaar gaat ondersteunen. Dus ben ik op zoek gegaan naar een bios-update, en daar zitten de problemen.
Ik heb (volgens het boekje) een mobo uit de BS61M series, maar op de website van Pcchips.nl staan bij mijn weten alleen updates voor de 5,7 en 8 series.
Verdere gegevens over bios:
BIOS ID: 2A6INPN9C
BIOS Date: 08/02/99
BIOS Signon: 08/02/1999-SiS-620-2A6INPN9C-00
BIOS Type: Award Modular BIOS v4.51PG
Super I/O: ITE 8661/SiS 6801 rev 6 found at port 279h
Chipset: SiS 620 rev 2
OEM Signon: BS61M-A/BS61M-AR BIOS Ver:1.2
Deze gegevens komen uit het progje "eSupport Bios Agent" van de award website.
De vraag is nu dus welke bios-upgrade ik moet hebben, als er al een update voor is.
Alvast bedankt.
ps. Ik weet dat pcchips hier niet geliefd is (zachtjes uitgedrukt), maar ik had het mobo niet voor het uitkiezen....
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three