[XP] Kabel internet in `slaap modus`?

Pagina: 1
Acties:

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hallo mensen,

Ik heb kabel internet via Chello.
Sinds 2 dagen hebben ze mij via een apparte pagina me opnieuw laten `aanmelden` dit om de illegale modems er uit te kunnen vissen.

Leuk en aardig maar nu verlies ik mijn internet connectie als ik een paar minuten niet meer met de computer bezig ben.

Gevolg...geen leuke (ftp) downloads (breken allemaal af) en heeel vaak de optie `repair` in de connectie eigenschappen moeten kiezen.

Chello support is nagenoeg onbereikbaar..enorme verassing (8> en mijn iritatie niveau is nog steeds stijgende.

HELP!

• Agent-X
  • Niet online
lorre?

• Agent-X
  • Niet online
Koppiekrauw?

Enig erkenning voor het bestaan van dit topic zou al iets zijn ;)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb hem gelezen!!! :)

Maar ff serieus, als ik jou was zou ik toch proberen naar de Chello helpdesk te bellen. Daarvoor betaal je ook: 0800-1424

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Agent-X
  • Niet online
lol..dat gaat gewoon niet..ik heb tot nu toe (na 25> pogingen op verschillende tijdstippen) alleen maar `te druk..blabla..probeer later

ronduit belachelijk maar ik kan er geen ruk aan doen ;(

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
Ze hebben normaal 0900-1580, maar wegens enorme drukte of zo hebben ze weer tijdelijk dat 0800-1424 opengedaan. Maar daar betaal je niet voor hoor. 0800 is gratis. die 0900 was 22 cpm... Tsja, hoe weet ik het? Omdat ik en m'n vriendin samenwonen sinds Maart dit jaar en vanaf toen tot nu telkens maar hebben gebeld en gebeld met UPC over problemen met kabeltv, chello, priority telecom... Maar er wordt nooit wat aan gedaan! Irritatielevel is hier ook dus behoorlijk stijgende hoor ;)

Out of order...

Verwijderd

Ik heb het zelfde soort probleem !
telekens als ik mijn computer opnieuw opstart ziet mijn netwerkkaart geen modem!
als ik de modem opnieuw opstart/reboot doet ie het wel !!
rara wat is dat

Verwijderd

Jij hebt dus een illegale modem!!! :P

• Agent-X
  • Niet online
Het waren denk ik DNS problemen..ik kwam er na een herinstalatie pas achter dat als dit gebeurde ik bijvoorbeeld gewoon kon Unrealen omdat dat via IP direct gaat.
Ik ben wel benieuwd over hoeveel weken de Chello Support (LoL) Desk reageerd op mijn klachten (via mail en telefoon)

Verwijderd

Als ik zo begrijp woon in de omg. A'dam. Wat kan je doen,1:Gooi chello de deur,2. gooi kabeltv de deur. Dan neem je Ab. bij een interprov. met ADSL kost ook ongeveer 100,- P/M en Sat. ontvanger. kost 699.- . Meer kanalen en beter beeld, plus jij bent de baas. Als je alles in 1x opzegt vinden ze niet leuk. En dat doe per fax, wedden dat ze je bellen. :(
Pagina: 1