Toon posts:

fifa 2002 playstation

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil voor een goede vriend fifa 2002 voor playstation downloaden....is dat mogelijk??
Ik download alles met morpheus maar voor playstation kan ik niets vinden???

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Warez :X

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Antwoord op je eerste vraag: Ja, dat is mogelijk.

Antwoord op je tweede vraag: Wat wil je horen?

Lees svp de faq. Requests, links en software die allen vallen onder Warez zijn hier niet toegestaan.

Senks joe! :)

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 22 november 2001 20:02 schreef AlexL het volgende:
Hallo,

Ik wil voor een goede vriend fifa 2002 voor playstation downloaden....is dat mogelijk??
Ik download alles met morpheus maar voor playstation kan ik niets vinden???
En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?

Neen. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. worden actief geweerd. Dit is vanwege mogelijke aansprakelijkheid van GoT en T.net. Onder warez verstaan we alle niet legale vormen van software, dus alles behalve shareware en freeware. Cracks en hacks zijn programmas waarmee je beperkende factoren van trial/light en/of shareware haalt. Deze zijn ook niet toegestaan. No CD-patches, een stukje software zodat je een spel/prog/whatever kan gebruiken zonder cd: not allowed ! Ook al heb je zelf de originele CD. GSM unlockers worden ook niet getolereerd, ook al is de legale status van het unlocken niet helemaal duidelijk. Virus builders, DDOS tools, ICQ bombers en andere script kiddie meuk is niet toegestaan. Linken naar sites waar warez cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. op staan valt hier ook onder de verboden. Als je twijfelt over de legale status, vraag het eerst aan een mod of admin voor je post.

Posten van een van bovenstaande levert je een officiële waarschuwing op. Ik wist het niet is geen excuus. Wij begrijpen ook wel dat er op het net zat te krijgen is en dat menigeen een of meer illegale zaken heeft. Dat is ieders eigen verantwoordelijkheid, GoT willen we erbuiten houden. Over bovenstaande ver- en geboden en overtreding daarvan wordt NIET gediscussieerd.
:o

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:17

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Devil_2000 heeft mijn antwoord al gegeven.
Voor warez krijg je trouwens een officiele waarschuwing.

Dit topic is gesloten.