Halo 
Ik las net dat Halo vandaag gerleased is, enige mensen die het al hebben kunnen spelen? (in japan, amerika ofzo)
Ik las net dat Halo vandaag gerleased is, enige mensen die het al hebben kunnen spelen? (in japan, amerika ofzo)
These are my principles. If you don't like them, I have others.
OwkeOp donderdag 22 november 2001 19:46 schreef aftermath het volgende:
spel is al uit vanaf de release van de x-box zelf
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dan hebben ze alle écht goeie spellen dus nooit gespeeldOp donderdag 22 november 2001 21:02 schreef Aspi het volgende:
Volgens wat amerikaanse vrienden van me de beste game die ze ooit gespeeld hebben. En die zijn spelen al games sinds commander keen..
Verwijderd
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Ik al vanaf Asteroid op de Videopac...dus ik lig nog voorOp donderdag 22 november 2001 22:27 schreef Creepy het volgende:
En bedankt MrRudi.. nu voel ik me ook een oude lul!
(Ik speel "al" games sinds crazy train en sparkie op de MSX)
En ik wil nu ook wel es een XBOX in actie zien.. lieft met HALO ja
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
hehe die heb ik ook nog gespeeld vroeger kwam nooit zover ermee..Op donderdag 22 november 2001 22:37 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik al vanaf Asteroid op de Videopac...dus ik lig nog voor
Verwijderd
Geen oud spel?Op donderdag 22 november 2001 21:08 schreef MrRudi het volgende:
[..]
/me Commander Keen geen oud spel vinden
Verwijderd
volgend jaar kerst ofzoOp donderdag 13 december 2001 05:09 schreef Wilson_Fisk het volgende:
Ze mogen het XBOXEN wat ze willen maar ik ga voor dat spel, ook al is het best game ever, echt geen xbox aanschaffen. Daar heb je toch je PC voor. Wat bied mij de Xbox nou meer, geen ene moer
W8 rustig tot ie op de PC er is.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq