[XboX] Halo is uit

Pagina: 1
Acties:

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29
Halo :)

Ik las net dat Halo vandaag gerleased is, enige mensen die het al hebben kunnen spelen? (in japan, amerika ofzo)

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:25
(jarig!)
Op forum van Hardocp had een gast het er wel over dat ie beter is op de pc... maar eeh hij is toch niet op de pc uit ?
Naja zal ik wel geen engels kunnen lezen

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

spel is al uit vanaf de release van de x-box zelf :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:32
Halo zou Mac only zijn, werd toen Mac PC, en toen Xbox only. Er komen wel Mac en PC versies, maar reken er maar op dat het spel voorlopig Xbox only blijft.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Zeker nu blijkt dat halo alleen al voor behoorlijk wat xboxjes verkoop zorgt

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29
Op donderdag 22 november 2001 19:46 schreef aftermath het volgende:
spel is al uit vanaf de release van de x-box zelf :)
Owke :)
Dan moet er toch wel iemand zijn die ons kan informeren of het spel ook werkelijk zo goed is als word gezegd..

En ja, iedereen zegt dat het beter op de PC zou zijn, punt is dat het nu niet op de PC is, en deze thread heb ik niet gemaakt om daar over te gaan discuseren :)

Verwijderd

Volgens wat amerikaanse vrienden van me de beste game die ze ooit gespeeld hebben. En die zijn spelen al games sinds commander keen..

Verwijderd

Halo is toch een FPS? Dat speelt dan toch niet lekker met zo'n gamepad lijkt me? Ik heb ook Quake3 en UT op de Dreamcast en dat speelt voor geen meter met een gamepad... Of kan je je pc keyboard gebruiken op de Xbox :?

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 21:02 schreef Aspi het volgende:
Volgens wat amerikaanse vrienden van me de beste game die ze ooit gespeeld hebben. En die zijn spelen al games sinds commander keen..
Dan hebben ze alle écht goeie spellen dus nooit gespeeld ;) Uit het MSX / C64 / Atari / ZX-Spectrum tijdperk (of zou dat alleen maar nostalgie zijn).

/me ouwe lul zijn
/me Commander Keen geen oud spel vinden ;)

/me is stiekum ook wel benieuwd naar Halo.

Verwijderd

hehe ja ok, die speelde ik zelf ook en zij ook wel.. Maar ik bedoel maar dat ze al een tijdje gamen.. Was zomaar een game die bij me opkwam..

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:47

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En bedankt MrRudi.. nu voel ik me ook een oude lul! :)
(Ik speel "al" games sinds crazy train en sparkie op de MSX)

En ik wil nu ook wel es een XBOX in actie zien.. lieft met HALO ja :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Halo komt nog wel uit op de pc, alhoewel dan wel wat later. Ergens in 2002. Zeg maar "It's ready when it's done..." :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 22:27 schreef Creepy het volgende:
En bedankt MrRudi.. nu voel ik me ook een oude lul! :)
(Ik speel "al" games sinds crazy train en sparkie op de MSX)

En ik wil nu ook wel es een XBOX in actie zien.. lieft met HALO ja :)
Ik al vanaf Asteroid op de Videopac...dus ik lig nog voor ;)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

De verwachte datum is ergens in de 1e helft van 2002.. ze voorspellen maart maar das dus niet officieel.. We zien vanzelf wel.. genoeg andere leuke games te doen in the meanwhile :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Hiero!

[url="http://"http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/317902/1?limit=25:"]en hiero ook nog meer Halo[/url]

Ze gaan pas verder met Halo voor depc als de verkopen voor de xbox naar tevredenheid zijn... dat komt dus wel goed :)

Verwijderd

duh hij is allang uit :)
en Halo is nog niet te spelen op de PC../

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op donderdag 22 november 2001 22:37 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Ik al vanaf Asteroid op de Videopac...dus ik lig nog voor ;)
hehe die heb ik ook nog gespeeld vroeger kwam nooit zover ermee..

Verwijderd

Ze mogen het XBOXEN wat ze willen maar ik ga voor dat spel, ook al is het best game ever, echt geen xbox aanschaffen. Daar heb je toch je PC voor. Wat bied mij de Xbox nou meer, geen ene moer >:)
W8 rustig tot ie op de PC er is.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op donderdag 22 november 2001 21:08 schreef MrRudi het volgende:

[..]

/me Commander Keen geen oud spel vinden ;)
Geen oud spel? :? jij spoort niet

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 05:09 schreef Wilson_Fisk het volgende:
Ze mogen het XBOXEN wat ze willen maar ik ga voor dat spel, ook al is het best game ever, echt geen xbox aanschaffen. Daar heb je toch je PC voor. Wat bied mij de Xbox nou meer, geen ene moer >:)
W8 rustig tot ie op de PC er is.
volgend jaar kerst ofzo :)

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 23:41

scim

Nani?

Damn, ik wil hem op de PC hebben. Toen ik dat filmpje zag na de release van de Xbox op firingsquad zat ik gewoon te kwijlen achter mijn scherm :).
Mooie graphics, gameplay die nog nooit echt eerder voorgekomen is (maar wel bij subspace (turreten enzo)) etc.
Het idee dat je met je maten samen in een jeep kunt stappen om aliens te fraggen is al geweldig, maar dat het ook nog kan ik nog beter.
Ik zou idd voor Halo alleen misschien een xbox aanschaffen.
Maar waarom niet, het is practisch een PC, je kunt er mee internetten, je kunt er DVD's op afspelen, audiocd's etc.
En gamen blijft naar mijn mening voor de meeste spellen buiten, sims, rts en fps (mits er geen keyboard/muis bij zit) nog altijd lekkerder spelen op een console.
Ik zit liever in mijn luie stoel voor een widescreen tv te spelen dan op een bureaustoel.
Maar ja...
Ik wil gewoon alleen Halo, dan ben ik tevreden en is CS waarschijnlijk een tijdje de deur uit >:)
Wat lijkt me dat een meesterlijk spel... dus als iemand daadwerkelijk ervaringen heeft en niet zo'n vaag figuur die alleen maar het spel en een controller heeft :) (zie thread over dat filmpje ergens anders in spielerij)... dus als iemand meer weet over de gameplay, talk to us :)
Pagina: 1