Toon posts:

tony hawk 2

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
is er geen patch of mod
voor tony hawk 2
om op het net te spelen
gewoon .. een beetje met zijn alle skate en je trics laten zien
en in de tussen tijd cheaten !
bestaat zoiets niet
of gewoon je trics te laten showen ofzo !

Verwijderd

Ja zou idd wel kewl zijn als er zoiets zou zijn maar ik zou het eigelijk niet weten :?

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand er iets over
of je tony hawk pro skater 2 online kan game ?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:17

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kan niet ;)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op donderdag 22 november 2001 19:30 schreef roy-2001 het volgende:
en in de tussen tijd cheaten !
Leuk :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Ja zoiets wel, dacht ik..
Had het ergns ooit op een modsite gezien. W8 ik zoek het wel op.

Verwijderd

Topicstarter
oke thnxxx

Verwijderd

Hmm het kan dus wel , met vpn , kijk hier maar even misschien heb je er iets aan?

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Bedankt Ptt-er dat je het opgezocht hebt :)

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 20:44 schreef O.D.Smolik het volgende:
Bedankt Ptt-er dat je het opgezocht hebt :)
hahaha...

Peter is de naam..

Verwijderd

maar weet iemand ook hoe je in het 2e level in de gymzaal kan komen, ik ben er een keer geweest en heb al 3000 keer geprobeerd om het nog een keer te doen maar ik heb geen idee wat ik moet doen, iemand zei van de eerste grote trap rail af grinden en daarna recht (na een tijdje) en dan naar boven en dan van die rail af grinden en dat voor de tweede bel, dit is voor de psx, ik heb dit al 100 keer geprobeerd maar moet het niet anders op de pc ?

Ik ben in het begin er een keer ingekomen maar toen wist ik nauwlijks hoe de besturing werkte.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:17

IceStorm

This place is GoT-like!!!

*kuch* ik denk teveel te weten :P

En die gymzaal, bij de 2de schoolbel (1:41 uit het hoofd) over de middentrap grinden (uhm, als je level begint, METEEN naar rechts, aan het eind links en dan de eerste trap die je tegenkomt ;)).

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 21:30 schreef IceStorm het volgende:
*kuch* ik denk teveel te weten :P

En die gymzaal, bij de 2de schoolbel (1:41 uit het hoofd) over de middentrap grinden (uhm, als je level begint, METEEN naar rechts, aan het eind links en dan de eerste trap die je tegenkomt ;)).
dit werkt bij mij niet, wat doe ik vekeerd ?
Ik ga als ik begin die eerste betonnen balk helemaal rechts(op 1:44) naar beneden. De bel is afgelopen als ik beneden ben. Dan ga ik naar links en ga ik van de trap af die je dan tegenkomt. Dan rijd ik terug en zie ik nog steeds een lelijke muur als ik dan rechts kijk, dat tussen stuk met zwarte stukken, tv schermen.
WAT DOE IK FOUT ? :? waaaaaaaaaa ik wil het weten.

Verwijderd

Ik ga altijd eerst naar links, daat doe ik op die ene ramp een sprong, heb dan vaart en ga daar naar beneden en richting die trap, op het moment dat ik dat ding dan begin te grinden heb ik nog 1:42 op de klok staan en dan opent dat ding, maar is dit niet anders op de PSx?

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 21:57 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Ik ga altijd eerst naar links, daat doe ik op die ene ramp een sprong, heb dan vaart en ga daar naar beneden en richting die trap, op het moment dat ik dat ding dan begin te grinden heb ik nog 1:42 op de klok staan en dan opent dat ding, maar is dit niet anders op de PSx?
werkt niet :(

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:02

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

voordat de tweede bel gaat moet je aan het grinden zijn op de balk bij die trap! ALs je erop springt net dat de bel is gegaan ben je te laat. (Dit werkte zo op de PC als de DC versie.. dus neem aan dat de PSX versie ook zo werkt)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 22:23 schreef Creepy het volgende:
voordat de tweede bel gaat moet je aan het grinden zijn op de balk bij die trap! ALs je erop springt net dat de bel is gegaan ben je te laat. (Dit werkte zo op de PC als de DC versie.. dus neem aan dat de PSX versie ook zo werkt)
ik heb gewoon de pc versie, maar iemand anders met psx versie zei dat het zo moest zoals in de bovenstaande post van mij is te lezen.

ik zal het proberen.
Pagina: 1