Internet via kabel, snelheid delen????

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 15:33

Apoca

Array Technology Industry

Topicstarter
ik heb een vraagje, moet je als je doet internetten via de kabel nou wel of niet de snelheid delen met de buren enzo??? Ik kan internet krijgen via Essent, deze zou daar minder last van hebben. Klopt dit???

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W

Verwijderd

hoe bedoel je snelheid delen?
als je kabel neemt zit je wel op een verdeelcentrum in de wijk waar je kabel verdeeld wordt onder verschillende bewoners in die wijk.. bedoel je dat :?

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:36
Wordt wel heel erg langzaam dan lijkt me..

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 15:33

Apoca

Array Technology Industry

Topicstarter
Ja bedoel dat met dat verdeelcentrum ja, hoe moet ik dat zien zitten daar veel mensen op??

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 19:18 schreef Apoca het volgende:
Ja bedoel dat met dat verdeelcentrum ja, hoe moet ik dat zien zitten daar veel mensen op??
is nikss ergs aan merk je in principe niet zoveel van.. kijk t signaal komt gewoon in een wijk binnen waar de snelheid verdeeld wordt. Het huis wat t verste weg woont wordt op de sterkste schakel aangesloten, en zo gaat dat door.. meestal zul je wel de beloofde snelheid krijgen hoor dus niks om druk om te maken ;) :+

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 19:18 schreef Apoca het volgende:
Ik heb ook @home van Essent en ik heb hier een drukke 'internet wijk' zeg maar. Maar ik kan nog steeds downloaden met zo'n 150 tot 200k/s. Maak je daar dus maar niet druk over!!! :P

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 10:55
joh wat leuk voor je ik haal de 100kb/s niet eens bij mij blijf het steken rond 40kb/s ik flip het vaak uit maar ja wat zou je kunneen doen ik heb al de helpdesk gebeld maar die weten nog minder dan ik dus das klote (weet iemand uberhaupt of ik de snelheid kan opkrikken???)
:'(

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 18:08

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

en hebt geen Kazaa oid aan staan..., teveel upload kan ook tot gevolg hebben dat je download omlaag gaat. :P

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:19

maontje

better off Playing

Op donderdag 22 november 2001 21:17 schreef misstickjoint het volgende:
joh wat leuk voor je ik haal de 100kb/s niet eens bij mij blijf het steken rond 40kb/s ik flip het vaak uit maar ja wat zou je kunneen doen ik heb al de helpdesk gebeld maar die weten nog minder dan ik dus das klote (weet iemand uberhaupt of ik de snelheid kan opkrikken???)
:'(
Heb je al eens een mtupatch geprobeert. Kijk eens op http://www.speedguide.net
Misschien dat daar wat staat voor je. heb dat ook gedaan en haal nu met @home een download van 325+ Kb/sec :9

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Pagina: 1