Toon posts:

Radeon All-In-Wonder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil misschien een Radeon (1)All-In-Wonder kopen, maar ik vraag me af wanneer de Radeon 8500 AIW komt, en wat die gaat kosten. Het moet namelijk nog voor Sinterklaas zijn :)

En over de R 1 AIW, hoe zit het met compatibility en drivers voor XP? Zijn die drivers nou een beetje op niveau?

Verder: kan ik misschien niet beter een Geforce2Ti kopen en een losse tv-kaart? Heb je dan nog steeds dezelfde functionaliteit maar meer snelheid etc?
Wat een vragen >:)

edit:
Ohja, is een Athlon 700 met 256mb ram genoeg om hoogste resolutie te capturen?

Verwijderd

Ik kan dat al op een Duron 800, dus een Athlon 700 trekt dat ook. Je HDD snelheid is dan nog belangrijker.

Heb een RAGE128 A-I-W, btw.

Verwijderd

Topicstarter
Okee mooi .. want ik koop er nog een 40 gig Maxtor D740X bij.. die moet wel snel genoeg zijn :) Maar is de 3d van die radeon goed genoeg (denk het wel en zoveel spellen speel ik niet).

Hoe is het met de tv-out (dvd) eigenschappen, want hij staat 3 meter van mijn tv... En ik zal em ook gebruiken als dvd speler (icm een Toshiba 1502).

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
Die R8500 AIW komt zeker niet meer voor 5 december.
Hij wordt pas in december verscheept (check ati.com).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 21:54 schreef Reino het volgende:
Okee mooi .. want ik koop er nog een 40 gig Maxtor D740X bij.. die moet wel snel genoeg zijn :) Maar is de 3d van die radeon goed genoeg (denk het wel en zoveel spellen speel ik niet).

Hoe is het met de tv-out (dvd) eigenschappen, want hij staat 3 meter van mijn tv... En ik zal em ook gebruiken als dvd speler (icm een Toshiba 1502).
Maak je geen zorgen: DVD is middels de Theatre Chip hardware dus errug goed. En TV out gewoon topkwaliteit.

Krijg je echt geen spijt van. :)

Verwijderd

Topicstarter
Maak je geen zorgen: DVD is middels de Theatre Chip hardware dus errug goed. En TV out gewoon topkwaliteit.

Krijg je echt geen spijt van. :)
Okee mooi, dan is dat ook goed geregeld.. En werkt alles onder XP? Ook de ati dvd player en het opnemen? En next:
Moet ik om die 4 gig grens te overschrijden die 40 Gb NTFS maken of niet?

Verwijderd

Topicstarter
Kom op jongens???
En wat als ik een Ati R8500 en een tv-kaart neem? heb ik dan nog steeds dezelfde functionaliteit (+kwaliteit. Behalve het videobewerken, dat heb ik niet nodig.
Pagina: 1