[XP] Geen mijn documenten meer in deze computer

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Ik heb dus XP en dan staat als je op Deze Computer klikt naast je schijven en cdroms ook 'gedeelde documenten' en 'mijn documenten' link........nou ben ik de link naar mijn documenten dus kwijt :?

dit bedoel ik dus:

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ERTAEOTPHHE

ik wil die graag terug hebben maar hoe???? ik heb gisteren wat zitten zooien met TweakUI dus misschien ligt het daaraan maar heb overal gezocht vind nergens de optie om het weer aan te zetten...........help

PIII 800@804 Mhz

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:05

Klippy

Still Game

Zit in TweakUI, momentje ff kijken.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:05

Klippy

Still Game

Hmm, in TweakXP zit de optie om de gedeelde bestanden te verbergen wel, maar die haalde ook de mijn documenten weg. Was ik alblij mee, maar heb je niet eerst die registry key verwijderd (Zie FAQ XP) en toen weer die optie uitgezet zodat alleen de gedellde bestanden terugkomen?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Noedelsupke
Op donderdag 22 november 2001 19:30 schreef LiquidSilver het volgende:
Hmm, in TweakXP zit de optie om de gedeelde bestanden te verbergen wel, maar die haalde ook de mijn documenten weg. Was ik alblij mee, maar heb je niet eerst die registry key verwijderd (Zie FAQ XP) en toen weer die optie uitgezet zodat alleen de gedellde bestanden terugkomen?
nee aan het register heb ik niet gezeten

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
snap t niet :{

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
weet iemand die register keys waar Liquid het over had, dan kan ik die ff opzoeken en kijken of daar wat mis mee is :?

PIII 800@804 Mhz

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-03 15:32

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Je weet je bestanden nog wel te vinden hoop ik? Anders:

schijf:\Documents and Settings\USERNAME\My Documents

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• Noedelsupke
Op vrijdag 23 november 2001 15:59 schreef jonggoud.nl het volgende:
Je weet je bestanden nog wel te vinden hoop ik? Anders:

schijf:\Documents and Settings\USERNAME\My Documents
jaja das niet het probleem :D een snelkoppeling is zo gemaakt, maar het probleem is dat ik ze graag in Deze Computer zie (zie bovenstaand plaatje)

PIII 800@804 Mhz

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-02 14:11

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Ik heb het zelfde probleem, mijn zusje en ik zijn bij iedereen in deze computer niet te zien, behalve bij diegene die administrator rechten heeft :(

Sometimes human's are...

Verwijderd

Heel onbeleefd: een oud topic ophalen, maar ik heb hetzelfde probleem, en lang geleden wist niemand blijkbaar de oplossing. Nu zijn we drie jaar verder, en misschien weet iemand de oplossing?

Ik heb namelijk precies hetzelfde: Als ik 'Deze computer' start, dan staat er bij 'Bestanden op deze computer' geen link naar 'Mijn documenten'. Het gekke is dat er wèl een link staat naar 'Gedeelde documenten', en ook een link naar 'Documenten van pietje' (de andere gebruiker).

Verwijderd

Zijn er in 2006 dan misschien mensen die weten hoe je de link bij 'my computer' terug krijgt ?
Bij mij mist er een link naar 'documenten van Piet'
Pagina: 1