Toon posts:

AGP slot dingetje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wanneer moet er zo een klein kartonnen dingetje in je AGP slot zitten?

ik heb namelijk een probleem
ik heb vandeweek een Ti 200 gekregen
daarvoor had ik een TNT2
op mn AGP slot zat een geel stikkertje", en in t slot zat een kartonnen dingetje van 1x.5 cm of zo
"Remove only when using an AGP pro card"

Ti 200 AGP PRO? toch? dus eruit gehaald, Ti erin

in UT krijg een rare renderfout (muren worden zwart en je kan t alfabet erop lezen :D, textures worden gemeng en verwisseld )
daarna crasht mn systeem

ik heb alle drivers die ik kon vinden geprobeerd. Ik heb UT opnieuw geinstalleerd, windows (XP) opnieuw geinstalleerd
t helpt allemaal niet

Dus of mn kaart is stuk of er is iets raars aan de hand

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Uhm hoe ga ik dit zeggen?
Als die Ti200 past zonder dat je die stikker er uit haald moet je hem laten zitten (er moet namelijk geen leeg stuk onstaan waar die stikker zit) Als je kaart er niet inpast, omdat je een stukje kaart hebt dat op de plek van die stikker zit er uit halen.

Volgensmij is de ti200 geen pro kaart maar een die gebruiktmaakt van AGP 4X (ik kan het mis hebben).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net onder glide geprobeerd ipv d3d
dat leek t te verhelpen
wat kan t wezen?

zou ik m dr weer in moeten zetten dat dingetje?

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
de ti200, dit geld naar mijn weten voor de gehele geforce 1/2/3 en Radeon series, gebruiken GeeN AGP Pro, dit dient ervoor om professionele kaarten meer stroomtoevoer te kunnen geven, maar de genoemde kaarten hebben hiervoor hun eigen "on-board" oplossingen. Zon kartonnetje dient overigens voor wat extra bescherming maar heeft verder geen impact.

MAW: Ik denk niet dat je probleem hier iets mee te maken heeft. Het zal Of de software Of een probleem met je kaartje zijn. Probeer eens een andere...

suc6

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Op donderdag 22 november 2001 19:03 schreef Anty het volgende:
ik heb net onder glide geprobeerd ipv d3d
dat leek t te verhelpen
wat kan t wezen?

zou ik m dr weer in moeten zetten dat dingetje?
Hmm deze post stond er nog niet toen ik bovenstaande reply al had klaarstaan ;) Naja, ik draai UT zelf ook op openGL wat overigens staat voor Open Graphics Library (glide :? )

Je probleem is iig opgelost...

Wil je nou echt in bepaalde games d3d gebruiken, en deze problemen blijven zich voordoen, installeer dan gewoon effe je detonators opnieuw en probeer wat verschillende combinaties van instellingen.

'nogmaals: suc6

Verwijderd

Topicstarter
emm ik heb alle detonators al geprobeerd

Verwijderd

Alle???
Dat zijn er wel erg VEEL!

Gewoon een of andere bug denk ik, probeer win98 ofzo ff...

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

Glide?.. das voor VooDoo (3dfx) kaarten dat ondersteunt je kaartje niet (mischien met openglide ofzo, maar niet met de standaard detonator drivers)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Pagina: 1