Gf3 ti 200 met video in, nergens documentatie

Pagina: 1
Acties:

• Dr.Dokter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 11:20
Ik heb hier in mijn vers gekochte ALDI pc een GF3 ti 200 met een mooi breakout boxje onder de a schijf met een Video-capture poort. Die doet et alleen niet en nergens vind ik info over deze feature.
Beetje gek...Afbeeldingslocatie: http://212.187.65.210/zwerfhond/smile1.gif

Verwijderd

Same prob here. SVideo doet het niet. Geeft ook aan dat er geen capture driver geinstalleerd is, terwijl ik van de cd de nvidia capture driver geinstalleer heb.

<offtopic>
best puik systeem, hdd vervangen door een 7200rpm
en zelf nog 256 mb toegevoegd.
</offtopic>

Verwijderd

He die Alrik :) beetje tevreden over je nieuwe Systeem? :)

• Dr.Dokter
Laat mij even weten als als je meer weet plies? Afbeeldingslocatie: http://212.187.65.210/zwerfhond/smile7.gif

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Is het met de Aldi PC (hij staat hier ook :P) mogelijk om de tv ook aan te sluiten via Scart -> Composite? Volgens de Lifetec Service niet, maar ik vraag het toch nog maar even...

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Verwijderd

Je kan met een video-out cinch aansluiting en een speciale scartstekker waarop 3 cinch aansluitingen zitten (voor geluid links/rechts en video) volgens mij wel naar scart toe hoor. Let alleen bij je scart-plug op of het input of output is. Dit heeft te maken met de verschillende pennetjes in zo'n scart.
Vandaag even een firewire kabeltje halen, wellicht dat het dan wel werkt. :?

• Dr.Dokter
Hij moet het toch gewoon doen potdomme.
En hoe komt het in hemelsnaam dat de viao-in feature van de gt3 ti200 nergens anders beschreven wordt. Nog NIEMAND over gehoord...

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 09:33

Jumpiefox

Hoi ?

ALDI FREAKS :)

The first casualty in war is always the truth...

• Dr.Dokter
Your point?Afbeeldingslocatie: http://212.187.65.210/zwerfhond/smilef.gif

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:31
Welk OS? Welke drivers gebruikt?

Verwijderd

Ik draai Windows XP professional UK. De drivers komen van de Aldi-cd (Nvidia ver. 1.5.2.0 van 30-08-2001) aangezien ik in de haastigheid een speciale partitie met drivers gewist heb. Anyway, ik heb ook de nieuwste Nvidia detonator geprobeerd en daar doet 'ie het ook niet mee |:( en mijn spelletjes doen het dan niet, als de game gaat laden dan springt deze uit en terug naar XP. Wellicht een leuke voor de medion/lifetec helpdesk als we er hier niet uitkomen! }:O

<change>
de usb poorten die ook op dat breakout kastje zitten doen het wel! </change>

• Dr.Dokter
Lifetec helpdesk heb ik al gebeld en die zei dat ik dan de pc in de startsituatie moest terugzetten (mbv de rescue set op de e-schijf). Ja daaag. Ik heb gewoon de originele XP erop gelaten met de drivers die erbij zaten. Dus aan die helpdesk had ik ook niet veel.

Misschien als jij ook nog ff belt dat ze denken 'hmmm, maar es even goed naar kijken'. Dus gewoon doen zou ik zeggen.

Verwijderd

Goed, een firewire kabel aangeschaft, en die doet het perfect!
Nu nog op zoek naar audio out.

Ik zie in de mixer van de audio wel A/V staan. Wellicht dat dat iets is.
Pagina: 1