Toon posts:

Flash licenties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand enig idee hoe het tegenwoordig in z'n werk gaat met licenties.

Samen met een vriend ga ik namelijk een bedrijfje opzetten voor webdesign, nou willen we daar Marcomedia Flash voor gebruiken. Maar we weten niet precies hoe het nu zit met licenties. En moet het bedrijf voor wie je de website maakt ook een licentie hebben/kopen enz.

Alvast bedankt. :)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 10:34

FoolZero

Freedom of speech...

Het lijkt mij, dat de gebruiker van Flash programmeer utilities een licentie voor de door hem gebruikte software moet hebben. De creaties zelf vallen dan onder copyright van de ontwikkelaar. Maar natuurlijk kan ik iets over het hoofd gezien hebben...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:23

Pelle

🚴‍♂️

Op donderdag 22 november 2001 17:53 schreef Traxxed het volgende:
Samen met een vriend ga ik namelijk een bedrijfje opzetten voor webdesign, nou willen we daar Marcomedia Flash voor gebruiken. Maar we weten niet precies hoe het nu zit met licenties. En moet het bedrijf voor wie je de website maakt ook een licentie hebben/kopen enz.
Je koopt Flash, en daar mag je voor je zelf een kopietje van draaien (geldt voor alle software & muziek geloof ik). De klant betaalt helemaal niks aan licenties, aangezien de flashmovies uit jullie pc'tjes komen rollen, en ook jullie intellectueel eigendom zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ok weet ik dat ook weer, heel erg bedankt!!! :)

Verwijderd

maar ga je samen met die vriend werken, en dus twee computers gebruiken neem ik aan, dan moet wel elke computer een licentie hebben en dat betekend dus dat je 2x flash mag aanschaffen.

(vult ook goed je boekenplank :) )

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Op vrijdag 23 november 2001 00:04 schreef Necromancy het volgende:
(vult ook goed je boekenplank :) )
Dit in tegenstelling tot de portemonnee :). Maar ach...dat is bijzaak.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Pagina: 1