brander stuk?!

Pagina: 1
Acties:

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 13:47

Dennahz

Life feels like hell should.

Topicstarter
Hallo,

Ik wou daarnet een cd fikken.. en wat gebeurde er hij stopte op 3% met fikken.. lichtje bleef ook branden van cd brander.. ik start opnieuw op.. cd wil er niet uit :S ik druk cd eruit (met zo'n paperclip gaatje) ik doe comp weer aan.. lichtje brand nog steeds .. hij reageert niet eens meer als ik op het knopje druk ofzo.. en nu doet mijn dvd het ook niet meer.. erg vaag

het is een samsung 16x10x32

alvast heel erg bedankt

Twitter

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

zitten je brander en DVD speler op dezelfde IDE kabel aangesloten? Als dat zo is dan ist wel heel teovallig dat ze er beide mee zijn opgehouden, dan zal het wel aan je ide kabel liggen, ff tsjekken offie er overal nog wel goed in zit enzo.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
alles zit nog goed.. alleen de brander reageert nergens meer op het lichtje brand alleen maar.. de dvd wil nog wel open en dicht..

wtf is hier aan de hand?

Twitter

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Misschien een ID om zonder IDE kabel aan dat aparaat op te starten... Doet ie dan nog raar, dan vrees ik, dat je de kassabon mag gaan opdiepen... ;(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 17:43 schreef FoolZero het volgende:
Misschien een ID om zonder IDE kabel aan dat aparaat op te starten... Doet ie dan nog raar, dan vrees ik, dat je de kassabon mag gaan opdiepen... ;(
Dat moet ik zoeizo al.. ivm met mijn hd [topic=326458] meer info in eerder genoemt draadje..

Tnx

Twitter

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
ik ga dus maandag naar norrod.. iemand nog tips ? ze kunnen natuurlijk het probleem van de hd niet constateren (zeiden ze de vorige keer..)

Twitter

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36

Exirion

Gadgetfetisjist

->[OM]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Hier mijn mailtje naar Norrod

Hallo,

Ik heb sinds ik de computer kocht allemaal problemen :

1. De harde schijf doet vreemd als de dma uit staat schokt alles en gaat het traag.. als de dma uit staat blijft hij steeds hangen.

2. Sinds vandaag doet mijn brander het niet meer ik was een cd aan het branden en hij bleef op 3% staan.. ik starte de computer opnieuw op en het lichtje bleef branden.

Ik heb nog garantie

Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt voor uw antwoord

Hoogachtend,

Dennis D

Twitter

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op donderdag 22 november 2001 19:50 schreef Goten het volgende:
Hier mijn mailtje naar Norrod

Hallo,

Ik heb sinds ik de computer kocht allemaal problemen :

1. De harde schijf doet vreemd als de dma uit staat schokt alles en gaat het traag.. als de dma AAN staat blijft hij steeds hangen.

2. Sinds vandaag doet mijn brander het niet meer ik was een cd aan het branden en hij bleef op 3% staan.. ik starte de computer opnieuw op en het lichtje bleef branden.

Ik heb nog garantie

Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt voor uw antwoord

Hoogachtend,

Dennis D
volgens mij een foutje bij 1 :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Ik heb ook zoiets gehad. De pc hangde soms op willekeurige tijden, hd gaat raar tikken. Cdwriter begon soms uit zich zelf te lezen, en daarna freesde m'n scherm. Ook had de pc moeite met het detecteren van IDE aparaten in de bios.
PC terug naar de winkel gebracht, die kon nix vinden. Ik dacht eerst namelijk aan badclusters op m'n hd.
Vrij snel daarna kwam ik erachter dat het voedingskabeltje van de cdwriter nogal brak is. Ik heb em op een andere aangesloten en het probleem is opgelost. Probeer dat eens..
Pagina: 1