Toon posts:

SB Live! begint spontaan te spelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik een MIDI-programma start (bijv. Cakewalk of Cubase) begint mijn SB Live! 5.1 Platinum spontaan MIDI-geluiden te maken. Het klinkt dan als een orkest zonder dirigent. Dan weer hard dan weer zacht. Heel vals.

Ik heb de nieuwste drivers gedownload van Tweakers.net, maar het probleem blijft bestaan.

Windows XP (ik had het probleem ook al in ME en 98se), MSI K7T Pro, ASUS V7700 Geforce2 deLuxe, Duron 800Mhz, 512 MB, cd-rom, DVD, Mxstream.

Verwijderd

Topicstarter
Bijna iedere post heeft wel een reply, behalve ik. Is het probleem dan zo ingewikkeld?

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 21:29

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Heb je Norton Ghost geïnstaleerd? want dan heb je last van een spookorkest :+

Nee, sorry : Zijn het echt 'klanken' of is het ruis dat ergens op lijkt?
Pik je niet toevallig een 'radio-signaal' op (ClassicFm :) )
Ik heb namelijk een tijdje een huis kunnen afluisteren, een paar honderd meter van mijn huis (Babyfoon stond dag en nacht aan,,,en dat hoorde ik fijn via mijn speakers)

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn echt klanken. Alsof je tien toetsen tegelijk van een keyboard indrukt.

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Damn ik heb dit ook gehad, ik weet alleen niet meer waardoor het komt, arg...Ik weet alleen nog dat het makkelijk op te lossen was :(

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Je moet via midi een notes-off sturen...

Elk zichzelf respecterend midi programma heeft die mogelijkheid. Het is in feite gewoon allemaal 0etjes naar alle channels sturen waardoor alles en iedereen stil wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Crazy A, ik ben een newbie. Oetjes?
Pagina: 1